Jouw nieuwe functie
Als administratief medewerker maintenance sta je in voor de aankoopadministratie voor het overkoepelend maintenance team. Hierbij maak je de bestelbonnen op en kijk je de facturen en de leveringen na. Het centraal beheer van het Maintenance Software pakket (RIMSES) is één van de grootste taken in jouw pakket. Dit omvat onder meer het aanmaken of aanpassen van standaard werkopdrachten, checklists en het implementeren van nieuwe projecten in samenspraak met collega's van andere afdelingen. Verder ben je verantwoordelijk voor het verzamelen van de wijzigingsaanvragen van bestaande plannen en laat je deze aanpassingen door een 3e partij uitvoeren. Je vertaalt ook nieuwe plannen naar RIMSES. Ook sta je in voor het structureren en actualiseren van de technische documentatie en volg je de acties op naar aanleiding van audits en inspecties. Je beheert ook de agenda van de chief maintenance, organiseert vergaderingen, notuleert en maakt verslagen. Ten slotte verzorg je de rapportering van de KPI's en volg je de onderhoudscontracten op. Kortom, een heel gevarieerde en uitdagende administratieve functie.
Jouw profiel
Je bent communicatief sterk in het Nederlands en Engels. Kennis van het Frans is een pluspunt. Je kan verder ook werken met MS Office, kennis van Autocad, Rimses en Navision is een pluspunt. Ook kan je zelfstandig werken en ben je leergierig en betrouwbaar. Als gevolg van het grote aantal verantwoordelijkheden binnen deze functie is nauwkeurig en gestructureerd kunnen werken een must. Je bent dus een administratieve duizendpoot met een voorliefde voor een technische omgeving.
Jouw nieuwe werkgever
Onze klant is een grote speler binnen havenactiviteiten. Ze houden zich vooral bezig met de opslag van petrochemische producten zoals olie, benzine - pompen tussen tanken, schepen en trucks. Klanttevredenheid en optimalisering wordt hier hoog in het vaandel houden.
Arbeidsvoorwaarden
Je komt terecht in een hecht team van gepassioneerde collega's die graag hun kennis en ervaringen met jou delen. Bovendien biedt deze job een brede waaier aan opdrachten en word je voortdurend uitgedaagd. Verder wordt meteen een vast contract geboden met een competitief loon. Er zijn 20 vakantiedagen en 14 ADV-dagen. Ook thuiswerk van één dag in de week is mogelijk na de inwerkperiode. Ten slotte is 4/5 werken binnen deze functie ook mogelijk.
Wat moet je nu doen?
Heb je interesse in deze toffe vacature? Neem dan snel contact op met Hanna Hens op het nummer 03 202 79 89 of solliciteer via de button.
Téléphone: 032027989