Allround administratief medewerker

Ingelmunster | administratief/commercieel | Fulltime of 4/5e | 12 ADV | 1096235

Over de organisatie
Onze klant bestaat bijna 50 jaar en is een sterke naam binnen alles wat met koel- en vriescellen te maken heeft. Bij onze klant kom je terecht binnen een familiaal, maar financieel sterk bedrijf met een open communicatie. Hier wordt inzet en engagement effectief beloond en gewaardeerd door het management. Daarnaast kan je rekenen op toffe collega’s die vaak na het werk samen iets organiseren.

Jouw nieuwe functie

Als allround administratief medewerker werk je in het team van de dienst na verkoop. Dagelijks sta je in voor de opmaak en het verwerken van de verkoopfacturatie en het opvolgen van betalingen. Verder biedt je ondersteuning in de opvolging van offertes en verwerk je inkomende herstellingsaanvragen. Daarnaast stuur je prijsaanvragen en verkoopoffertes uit naar zowel leveranciers als klanten. Tot slot ben je mee verantwoordelijk voor de diverse administratie rond de dienst na verkoop afdeling.


Wat heb je nodig om succesvol te zijn?

  • Je beschikt over een graduaat of bachelordiploma binnen een administratieve richting
  • Idealiter heb je al een eerste relevante werkervaring.
  • Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en je kan je plan trekken in het Frans. Kennis van Engels is een pluspunt.
  • Je bent communicatief en gaat steeds klantgericht te werk
  • Je werkt vlot met MS Office en hebt enige kennis van ERP
  • Verder zet je je graag in voor het team en vindt collegialiteit belangrijk.

Wat krijg je hiervoor terug?

Onze klant biedt jou voor deze functie:

  • een loonpakket aan aangepast aan jouw profiel en ervaring
  • maaltijdcheques,
  • groepsverzekering,
  • 12 ADV dagen bovenop de 20 wettelijke verlofdagen,
  • een vast contract van 40u per week bij fulltime tewerkstelling.


Solliciteer voor deze vacature
Interesse in deze functie als allround administratief medewerker in Ingelmunster? Klik dan op 'Solliciteren' en stuur een up-to-date cv. Telefonisch kan je contact opnemen met Louise-Marie Verbrugghe op 056/23.05.87. Is deze vacature niet precies wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een andere positie, neem dan contact met ons op voor een vertrouwelijk gesprek over jouw carrièremogelijkheden.

#1096235
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
CDI
Secteur
Manufacturing & Production
Lieu
Ingelmunster
Spécialité
Office Administration
Salaire
Marktconform met extra legale voordelen
Réf. :
1096235

Contacter un consultant

Contactez Louise-Marie Verbrugghe, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Kortrijk
Hays Kortrijk, Brugsesteenweg 255

Téléphone: +3256230587

Emplois similaires à Allround administratief medewerker

  • Commercieel medewerker

    Ingelmunster | administratief/commercieel | Familiale KMO | Nederlands/Frans | Hands-on | 1096480
    IngelmunsterMarktconform
  • ALLROUND ADMINISTRATIEF BEDIENDE

    Ooigem | Administratief | Onthaal | Aankoop | Facturatie | Fulltime | 6 ADV | 1095594
    WielsbekeVerloning naar profiel en ervaring
  • allround administratief medewerker interieur

    Regio Lokeren | Allround administratief medewerker | Interieur | Nederlands - Engels - Frans
    LokerenCompetitieve verloning aangevuld met voordelen
  • Commercieel administratief bediende

    Klanten | Begeleiding | Telefonie | Administratie | Documentatie | 1097099
    ArdooieAantrekkelijke verloning
  • COMMERCIEEL MEDEWERKER

    Oostrozebeke | Nederlands/Engels | flexibele uren / 35 dagen verlof | 1095924
    OostrozebekeMarktconform met extra legale voordelen