Jouw nieuwe functie
Als
administratief medewerker zal je een uitgebreid administratief takenpakket hebben. Zo heb je telefonisch contact hebben met klanten bij problemen/geschillen en probeert hiervoor de gepaste oplossing te vinden. Je bent het eerste aanspreekpunt bij interventie aanvragen en maakt hiervoor alles administratief in orde zodat de collega’s van de planning hierop kunnen verder werken. Je zal ook bestelbonnen opvolgen van leveranciers. Daarnaast zal je klanten ook op de hoogte houden ivm hun bestellingen en breng je hun pro-actief op de hoogte wanneer leveringen uitgesteld worden. In dringende gevallen zoek je ook naar gepaste oplossingen. Je volgt alles op en zorgt dat op het uiteindelijk gefactureerd wordt. Ten slotte beheer je ook het wagenpark waarbij je voor een 15tal auto’s alles opvolgt (inplannen onderhoud, bandenwissels, …) en hiervoor aanspreekpunt bent voor de collega’s. In de toekomst kan het takenpakket uitgebreid worden door nog ondersteuning te bieden op de boekhouding, klanten op te bellen met onbetaalde facturen, opvolgen van interne opleidingen, enzovoort.
Jouw profiel
Voor deze job als
administratief medewerker zoekt Hays iemand die:
- vlot communiceert in het Nederlands en Frans.
- een eerste relevante werkervaring achter de rug heeft als administratief medewerker, backoffice medewerker of commercieel binnendienst
- initiatief kan nemen en zelfstandig kan werken
- een hands-on mentaliteit heeft
- creatief en oplossingsgericht kan werken
De arbeidsvoorwaarden
Voor deze job als
administratief medewerker bieden ze vanaf de start:
- een vast contract
- een aantrekkelijke verloning volgens jouw ervaring
- maaltijdcheques van 8 euro per dag
- groepsverzekering
- snelle opstart en opleiding on the job
- 32 verlofdagen
- Niet-recurrente bonus op jaarbasis
Over de organisatie
Onze klant uit
Melsbroek is een familiaal bedrijf dat een
administratief medewerker zoekt ter uitbreiding van hun team. Je komt terecht in een enthousiast team van 20 personen met werkuren tussen
8u-17u en waarbij
1 dag thuiswerk mogelijk is! Je werkt
40 uren per week en hebt jaarlijks recht op
12 adv-dagen.
Solliciteer direct op deze vacature
Heb je interesse in deze uitgebreide administratieve job bij een familiaal bedrijf in Melsbroek? Solliciteer dan snel via onderstaande knop. Voor andere jobs binnen Office Support kan je ook contact opnemen met Stijn Alens op 02/709.84.38 #1095271