Je nieuwe functieVoor onze klant in
Strombeek-Bever is Hays op zoek naar een
Allround Administratief Bediende. In deze functie bied je enerzijds ondersteuning op het Financedepartement en ben je anderzijds verantwoordelijk voor een aantal Marketing gerelateerde taken.
Je volgt verlofaanvragen en leverbonnen op en verwerkt aankoopfacturen waar nodig. Bovendien zal je op drukke momenten ook de telefoons opnemen en doorschakelen naar de juiste persoon. Daarnaast zorg je dat zowel de website als de sociale media up-to-date blijft.
Jouw profiel- Je kan perfect communiceren zowel in het Nederlands als het Frans en hebt een goede kennis van het Engels
- Een eerste ervaring is interessant maar schoolverlaters komen zeker ook in aanmerking
- Je bent administratief sterk en beschikt over een basiskennis van Marketing
De arbeidsvoorwaarden
Onze klant biedt een aantrekkelijk salarispakket met extralegale voordelen aan: - Maaltijdcheques van 8 euro/ dag
- Woon-werkvergoeding
- Verzekeringen vanaf het vaste contract
Je werkt in een
40 uren week, waardoor je
12 ADV dagen hebt. Een dag begint om 8 uur en eindigt om 17 uur. Het bedrijf sluit in de week van 21/07 en tussen Kerst en Nieuwjaar.
Over de organisatieJe komt terecht in een
moderne omgeving met ruimte voor flexibiliteit gelegen in
Strombeek-Bever. Onze klant staat bekend voor hun open sfeer en efficiënte communicatie.
Tot slot, wordt een
snelle opstart voorzien!
De volgende stap
Interesse in deze job voor een bedrijf uit regio Strombeek-Bever? Solliciteer dan zeker via deze onderstaande knop. Voor andere jobs binnen Office Support kan je contact opnemen met Olivia van Soest van Hays Diegem.
#LI-DNI