Allround Administratief Medewerker

Strombeek-Bever | Junior Allround Administratief Bediende| NL + FR | 12 ADV dagen
Je nieuwe functie
Voor onze klant in Strombeek-Bever is Hays op zoek naar een Allround Administratief Bediende. In deze functie bied je enerzijds ondersteuning op het Financedepartement en ben je anderzijds verantwoordelijk voor een aantal Marketing gerelateerde taken.

Je volgt verlofaanvragen en leverbonnen op en verwerkt aankoopfacturen waar nodig. Bovendien zal je op drukke momenten ook de telefoons opnemen en doorschakelen naar de juiste persoon. Daarnaast zorg je dat zowel de website als de sociale media up-to-date blijft.

Jouw profiel
  • Je kan perfect communiceren zowel in het Nederlands als het Frans en hebt een goede kennis van het Engels
  • Een eerste ervaring is interessant maar schoolverlaters komen zeker ook in aanmerking
  • Je bent administratief sterk en beschikt over een basiskennis van Marketing

    De arbeidsvoorwaarden
    Onze klant biedt een aantrekkelijk salarispakket met extralegale voordelen aan:
  • Maaltijdcheques van 8 euro/ dag
  • Woon-werkvergoeding
  • Verzekeringen vanaf het vaste contract
Je werkt in een 40 uren week, waardoor je 12 ADV dagen hebt. Een dag begint om 8 uur en eindigt om 17 uur. Het bedrijf sluit in de week van 21/07 en tussen Kerst en Nieuwjaar.

Over de organisatie
Je komt terecht in een moderne omgeving met ruimte voor flexibiliteit gelegen in Strombeek-Bever. Onze klant staat bekend voor hun open sfeer en efficiënte communicatie.
Tot slot, wordt een snelle opstart voorzien!

De volgende stap
Interesse in deze job voor een bedrijf uit regio Strombeek-Bever?
Solliciteer dan zeker via deze onderstaande knop. Voor andere jobs binnen Office Support kan je contact opnemen met Olivia van Soest van Hays Diegem.

#LI-DNI
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
CDI
Secteur
Technology & Internet Services
Lieu
Strombeek-Bever
Spécialité
Office Administration
Salaire
Max 2700 euro BRUTO
Réf. :
1109608

Contacter un consultant

Contactez Olivia Van Soest, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Brussels
Hays Brussels, Culliganlaan 2A

Téléphone: 022066842

Numéro d'agrément 


VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35 


Brussels n° 00322-406-20121217 

Emplois similaires à Allround Administratief Medewerker

  • Administratief medewerker NL-FR (asap tot dec 2025)

    Kontich | Administratieve duizendpoot (admin, facturatie, planning) | Internationaal technisch bedrijf | FT
    Kontich€2500 - €3500 bruto/maand + voordelen
  • Commercial Assistant

    Brussel | Vast contract | Commercieel Assistant | 35u/Week | 29 verlof dagen | Bachelor + ervaring | FR/NL
    Brussels3500 - 4500 eur bruto + Extralegale voordelen
  • Administratief Medewerker

    Oostkamp | Administratie | Opvolging | Telefonie | Overzicht behouden | 1109587
    OostkampBruto €2400-€3000 + 12 adv-dagen en extralegale voordelen
  • Project Manager Assistant

    Louvain-la-Neuve | Project Manager Assistant | FR + NL + EN | Intérim en vue de CDI | 1105508
    Louvain-la-Neuve2500€ - 3500€ brut + avantages
  • Commercieel Administratief Bediende Bank

    Nevele | Commercieel Administratief Bediende Bank | Ervaring bank | Administratief | Cijfermatig | 1098853
    NeveleCompetitief loon + maaltijdchqs, groepsverz, wagen bespreekbaar