ALLROUND OFFICE ASSISTANT

Antwerpen-Brussel | allround Office Assistant | hip bedrijf | vastgoed | NL-FR-EN | 2 dagshiften | 1095398
Je functie

Als Office Assistant ben je het uithangbord van het bedrijf en zal je instaan voor het onthaal van de klanten en het contact met de partners. Je beschikt over organisatorische skills om alle verzoeken zoals de reservering van zalen, het ter beschikking stellen van materiaal en het organiseren van conferenties in de kantoorruimten in goede banen te leiden. Hiernaast sta je in voor het administratieve luik zoals facturatie, het beheren van de bestellingen, het beheren van de office supplies, etc… Als rechterhand van de manager zal je ook commerciële taken bekleden en rechtstreeks in contact staan met huidige en nieuwe klanten waardoor je fungeert als aanspreekpunt van de organisatie.

Jouw profiel

Je beschikt over een eerste relevante werkervaring. Indien je ervaring hebt binnen de dienstensector is dit zeker een pluspunt. Een polyvalente & positieve persoonlijkheid en teamspirit zijn noodzakelijk in deze allround functie. De klant komt voor jou steeds op de eerste plaats en je hebt een neus voor dienstverlening. Een brede kennis van het Nederlands, Frans en Engels is vereist, om de klant in elke taal verder te kunnen helpen. Ten slotte, ben je flexibel ingesteld gezien je wekelijks 3 dagen vanuit hun kantoor in Brussel zal werken en 2 dagen vanuit het kantoor van Antwerpen (dagen zijn flexibel in te vullen).

De arbeidsvoorwaarden

Hiervoor krijg je een marktconform salaris met tal van extralegale voordelen zoals ecocheques, maaltijdcheques en een woon-werk vergoeding. Na een succesvolle interimperiode van 6 maanden, ontvang je een vast contract en extra voordelen zoals een hospitalisatieverzekering en een bonus. Je zal werken binnen 2 mogelijke dagshiften (8u15-16u45 of 9u-17u30), verdeeld over hun kantoor in Brussel en Antwerpen. Een persoonlijke feeling met de klanten is noodzakelijk dus homeworking is niet mogelijk, maar beide kantoren zijn zeer vlot bereikbaar met het openbaar vervoer.

Over de organisatie

Je komt terecht in een jong en familiaal bedrijf actief in de vastgoed. Onze klant is een snelgroeiend bedrijf dat actief is in het binnen- en het buitenland. Je zal van een ervaren medewerker een persoonlijke opleiding ontvangen om de kneepjes van het vak te leren.

De volgende stap

Zie je jezelf aan de slag als allround Office Assistent in dit aantrekkelijk en hip bedrijf? Aarzel dan niet om te solliciteren via onderstaande knop. Voor andere jobs binnen Office Support kan je contact opnemen met Lisa Mees van Hays Brussel via 025332166. #1095398
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
Contracting / Freelance
Secteur
Propriétés & immobilier
Lieu
Brussels
Spécialité
Office Administration
Salaire
Aantrekkelijk salaris met mooie voordelen
Réf. :
1095398

Contacter un consultant

Contactez Lisa Mees, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Brussels
Hays Brussels, Avenue Louise 326

Téléphone: 02 533 21 66

Emplois similaires à ALLROUND OFFICE ASSISTANT

  • JUNIOR ADMINISTRATIEF BEDIENDE

    Brucargo | Junior Administratief bediende | Nederlands en Engels | Logistiek | 1088900
    Machelencompetitieve verloning
  • OFFICE ASSISTANT - 12 ADV DAGEN

    Diegem – Office Assistant – Nederlands, Frans en Engels – Snelle opstart - 1093849
    Diegemaantrekkelijke verloning - maaltijdcheques - GSM - laptop - verzekeringen
  • ALLROUND ADMINISTRATIEF MEDEWERKER

    Melsbroek | Administratief medewerker | Nederlands-Frans | snelle opstart | vast contract | 1095271
    Melsbroekeen aantrekkelijke verloning volgens jouw ervaring + maaltijdcheques van 8 euro
  • OFFICE & SALES ASSISTANT

    La Hulpe ou Bruxelles | Office & Sales Assistant | FR/NL/EN | Intérim -> fixe ou Freelance | 2800€-3600€
    La Hulpe2800€-3800€ brut
  • ALLROUND ADMINISTRATIEF BEDIENDE

    Affligem | administratie| familiaal bedrijf | transport- en reissector |5 extra verlofdagen | NL-FR | 1095306
    AffligemAantrekkelijk salaris met mooie voordelen