Jouw nieuwe functie
Als backoffice medewerker ben je verantwoordelijk voor een goede flow. Je bent het eerste aanspreekpunt van de klanten. Daarnaast verwerk je de orders van A-Z en plaatst ze in het ERP systeem. Je bereidt het logistieke traject van de orders voor. Ook sta je in voor het vaststellen van tekorten of wijzigingen binnen een bestelling. Ten slotte verzorg je alle nodige documentatie en bied je ondersteuning op administratief vlak.
Jouw profiel
• Bachelordiploma of gelijkwaardig door ervaring
• Zeer goede kennis NL – FR - EN
• Kunnen werken met MS-Office (Word, Excel)
• Je bent nauwkeurig, assertief en klantgericht
Wat krijg je hiervoor terug?
• Aantrekkelijke loonpakket
• Maaltijdcheques
• Hospitalisatieverzekering
• 20 wettelijke verlofdagen
• 6 adv-dagen
Over de organisatie
Onze klant is een internationale speler binnen de voedingssector in de regio van Ardooie. Er heerst en toffe sfeer en collegialiteit is echt een kernwaarde.
Solliciteer direct op deze vacature.
Heb je interesse in deze vacature als backoffice medewerker? Klik dan op 'Solliciteren' of neem snel contact op met Paula Konrade van Hays Office Support op het nummer 050/47.20.41. Is deze vacature niet precies wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een andere positie, neem dan contact met ons op voor een vertrouwelijk gesprek over jouw carrièremogelijkheden. #LI-DNI #1095565
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.
Résumé
Type d'emploi
CDI
Secteur
Retail & Consumer Goods
Lieu
Ardooie
Spécialité
Customer Service and Call Centre
Salaire
Aantrekkelijk loon met MC, HV, 6 adv dagen
Réf. :
1095565
Contacter un consultant
Contactez Paula Konrade, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Bruges