Over de organisatie
Onze klant is een gespecialiseerde machinebouwer die zich toelegt op technologisch geavanceerde oplossingen voor de voedingsindustrie. Als onderdeel van een internationale groep geniet het bedrijf van een uitgebreid klantenbestand, terwijl het toch zijn eigen identiteit en cultuur weet te behouden. Dankzij lokale initiatieven van en voor medewerkers creëert het bedrijf een aangename en stimulerende werkomgeving.
Jouw nieuwe functie
Als administratief medewerker ondersteun je klanten bij het bestellen van de juiste onderdelen. Je stelt offertes op en zorgt voor een correcte verzending naar klanten wereldwijd. Waar nodig neem je rechtstreeks contact op met klanten of verdelers om verwachtingen te verduidelijken, en stem je intern af om de wisselstukken tijdig klaar te maken. Daarnaast verzorg je de bijkomende administratie, zoals transport- en douanedocumenten, en behoort ook de facturatie tot jouw takenpakket.
Wat verwachten we van jou?
- Bachelor of gelijkwaardig door ervaring
- Ervaring is een troef, maar schoolverlaters komen ook in aanmerking
- Zeer goede talenkennis Nederlands en Engels, Frans is een grote troef
- Technische kennis is een pluspunt
- Administratief sterk en nauwkeurig
Wat krijg je hiervoor terug?
- Aantrekkelijke verloning tussen €2500 en €3200
- Maaltijdcheques €8
- Groepsverzekering
- Hospitalisatieverzekering
- Glijdende werkuren
- 12 adv-dagen bovenop de 20 wettelijke verlofdagen
Solliciteer direct op deze vacature
Heb je interesse om aan de slag te gaan als backoffice medewerker? Aarzel dan niet en verstuur je CV online of contacteer Paula Konrade van Hays Office Professionals op het nummer 050/47 20 41. Is deze vacature niet precies wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een andere positie, neem dan contact met ons op voor een vertrouwelijk gesprek over jouw carrière mogelijkheden.
#LI-DNI