Over de organisatie
Familiaal bedrijf met een passie voor klantvriendelijkheid. Met hun vlakke structuur en open communicatie creëren ze een warme plaats voor hun werknemers. Gedreven en met een positieve attitude zijn ze zeer gekend in hun omgeving.
Jouw nieuwe functie
Als rechterhand van de HR, die verantwoordelijk is voor HR en boekhouding, ondersteun je op diverse vlakken binnen de operationele accountancy. Je helpt bij de dagelijkse boekhouding, waarbij je inkomende en uitgaande facturen, bankafschriften en andere financiële transacties verwerkt. Daarnaast speel je een rol in credit control. Je neemt ook administratieve taken op je in het kader van nieuwbouwprojecten. Bovendien zorg je voor enkele algemene administratieve taken, waaronder de bestelling van software, hardware en bureaumateriaal.
Jouw profiel
Diploma graduaat of bachelor ‘Accountancy-Fiscaliteit’ of gelijkwaardig door ervaring
Net afgestudeerd en op zoek naar een eerste uitdaging? Solliciteer!
Zeer goede Kennis MS-office
Kennis Exact online is een pluspunt
Zeer goede kennis Nederlands
Teamplayer, assertief en nauwkeurig
Kennis MS-office, Exact online is een pluspunt
De arbeidsvoorwaarden
Competitieve verloning (€2900bruto - €3500Bruto)
Veelzijdige boeiende functie
Groepsverzekering
Hospitalisatieverzekering
Opleidingsmogelijkheden
Verlof zelf te kiezen
Maandag tot vrijdag
Solliciteer direct op deze vacature
Heb je interesse in deze vacature als boekhoudkundig administratief assistent? Klik dan op 'Solliciteren' of neem snel contact op met Freya Vermeulen van Hays Office Professionals op het nummer 050/47.20.46. Is deze vacature niet precies wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een andere positie, neem dan contact met ons op voor een vertrouwelijk gesprek over jouw carrière mogelijkheden.
Téléphone: 050472046
Numéro d'agrément
VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35
Brussels n° 00322-406-20121217