Boekhoudkundig administratief medewerker

Ruiselede | Financiële rapportering | Administratie | Fulltime of 4/5e | NL | 1098499

Over de organisatie

Timfin is een no-nonsense en dynamische KMO actief in de interieurwereld die B2B diensten aanbiedt. Ze behandelen parket en hout voor groothandels, interieurbureaus en houthandels. Daarnaast bieden ze ook een service na verkoop aan waarbij ze het hout terug in topvorm brengen.

Jouw nieuwe functie

Als boekhoudkundig administratief medewerker werk je als rechterhand van de CEO en sta je enerzijds in voor een aantal boekhoudkundige taken zoals aan- en verkoopfacturatie, debiteurenbeheer en financiële rapportering. Anderzijds ben je verantwoordelijk voor het eerstelijns ontvangst van de klanten, personeelsadministratie en andere allround administratieve taken. Bovendien ondersteun je het management met onder andere contractbeheer, opstellen van procedures, opmaken van rapporten, notuleren tijdens vergaderingen etc. Kortom, je mag rekenen op een gevarieerd en afwisselend takenpakket. Je zal gedurende het eerste jaar opgeleid en begeleid worden door de CEO en de andere collega’s.

Jouw profiel

  • Je beschikt idealiter over een Master Accountancy of gelijkaardig.
  • Bij voorkeur heb je een vijftal jaar ervaring in een gelijkaardige functie.
  • Je kan vlot Nederlands en kan wel een woordje Frans.
  • Je bent matuur en assertief en zet je graag in om de goede sfeer tussen de collega’s te behouden.
  • Verder ben je nauwkeurig en kan je goed zelfstandig werken.

De arbeidsvoorwaarden

Timfin biedt jou voor deze functie:

  • een loonpakket aangepast aan jouw profiel en ervaring,
  • maaltijdcheques,
  • bedrijfswagen met tankkaart is bespreekbaar,
  • interne opleiding,
  • 12 ADV bovenop 20 wettelijke dagen verlof,
  • een vast contract van 32 tot 40u per week.

Solliciteer direct op deze vacature

Interesse in deze functie als boekhoudkundig administratief medewerker bij Timfin? Klik dan op 'Solliciteren' en stuur een up-to-date cv. Telefonisch kan je contact opnemen met Renée Delarue op 056/23.04.63. Is deze vacature niet precies wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een andere positie, neem dan contact met ons op voor een vertrouwelijk gesprek over jouw carrièremogelijkheden.


#LI-DNI
#1098499
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
CDI
Secteur
Other
Lieu
Ruiselede
Spécialité
Accounting support
Salaire
Verloning naar profiel en ervaring
Réf. :
1098499

Contacter un consultant

Contactez Renee Delarue, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Kortrijk
Hays Kortrijk, Brugsesteenweg 255

Téléphone: 056230463

Emplois similaires à Boekhoudkundig administratief medewerker

  • Boekhouder AY

    Aalter | Accountant AY | Zelf te kiezen uurrooster | Bedrijfswagen | Fulltime of 4/5e | NL | 1098698
    AalterVerlonig naar profiel en ervaring
  • Administratief Bediende Boekhouding

    Tessenderlo | Boekhouding | Administratie | Industriële sector | NL – ENG | Interim optie vast | 1099337
    TessenderloCompetitief salaris
  • Commerciële binnendienst medewerker

    Waregem | Fulltime | NL/FR | Marktconforme verloning met extra legale voordelen | 32 dagen verlof
    WaregemMarktconform met extra legale voordelen
  • MEDEWERKER COMMERCIËLE BINNENDIENST

    Administratie | Communicatie | Klantenbegeleider | Nederlands/Frans/Engels | 1096720
    ArdooieAantrekkelijk loon met MC
  • ADMINISTRATIEF BEDIENDE

    Waregem | Administratief medewerker | marktconforme verloning met extralegale voordelen | 1093467
    WaregemVerloning naar profiel en ervaring