Coördinator Administratief Team

Asse | Teamleader | Publieke dienstensector | NL | Aantrekkelijke verloning | 38 vakantiedagen | 1106304
Je nieuwe functie

Voor onze klant in Asse is Hays op zoek naar een gemotiveerde teamleider/coördinator om een overheidsorganisatie met brede dienstverlening te ondersteunen en te begeleiden. Als hoofd van het team heb je een uitstekend inzicht in administratieve processen. Je weet hoe je een team aanstuurt en fungeert als eerste aanspreekpunt voor vragen. Je coördineert de samenwerking binnen het team en garandeert een goede onderlinge sfeer. Daarnaast zorg je voor een vlotte werking van het team, denk je na over procesverbeteringen en bied je opleidingen aan. Indien nodig spring je bij en maak je je zonder problemen wegwijs in het administratieve luik van bijvoorbeeld de offertefase, de opvolging van technische uitvoering, etc. Bovendien onderhoud je ook klantencontacten en houd je overal de vinger aan de pols, waarbij je inspringt waar nodig.


Jouw profiel

Voor de functie van teamleader zoekt Hays een ondersteunend, betrokken en betrouwbaar persoon. Je staat je team bij waar nodig en deelt je expertise op verschillende administratieve gebieden. Je bent communicatief sterk en hebt een heldere communicatiestijl. Voor een goede ondersteuning maak je regelmatig gebruik van Office-software. Ervaring met een ERP- of SAP-systeem is vereist. Je beschikt over een bachelordiploma en hebt minstens twee jaar ervaring in administratie binnen een dienstverlenende of technische omgeving. Ervaring in people management, werk in een technische omgeving of overheidsinstantie zijn grote troeven. Daarnaast zal je af en toe met je wagen het andere kantoor in Ronse moeten bezoeken, dus een rijbewijs B is noodzakelijk.

De arbeidsvoorwaarden

Onze klant biedt een contract van onbepaalde duur met een aantrekkelijk salaris dat aansluit bij jouw ervaring en expertise. Bovendien heb je recht op diverse extralegale voordelen, waaronder een woon-werkvergoeding, de mogelijkheid om een bedrijfsfiets te leasen, een bijdrage voor een internetabonnement, een hospitalisatieverzekering en verschillende premies en kortingen. Twee dagen per week mag je vanuit huis werken. Daarnaast krijg je 38 vakantiedagen die je vrij kunt inplannen, aangevuld met 5 extra wettelijke feestdagen.

Over de organisatie

Je komt terecht in het team van Asse, bestaande uit ongeveer 11 werknemers die de dagelijkse werking garanderen. Dit team valt binnen het departement rond klantenwerken. Daarnaast ondersteun je ook het team in Ronse en bezoek je hen indien nodig om hands-on ondersteuning te bieden. Onze klant hecht veel waarde aan doorgroeimogelijkheden en biedt daarom een uitgebreide waaier aan opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden.


De volgende stap

Heb je interesse in deze gevarieerde en leerrijke job met veel klantencontacten? Solliciteer dan zeker via deze onderstaande knop. Voor andere jobs binnen Office Support kan je contact opnemen met Lisa Mees van Hays Brussel via 025332166.
#1106304

#LI-DNI
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
CDI
Secteur
Energy, Utilities & Mining
Lieu
Asse
Spécialité
Plant Operations Management
Salaire
€3200-€4700 (afhankelijk van ervaring en expertise) + voordelen
Réf. :
1106304

Contacter un consultant

Contactez Lisa Mees, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Brussels
Hays Brussels, Culliganlaan 2A

Téléphone: 02 533 21 66

Numéro d'agrément 


VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35 


Brussels n° 00322-406-20121217 

Emplois similaires à Coördinator Administratief Team

  • Commercieel Administratief Medewerker

    Sint-Pieters-Leeuw | Commercieel Administratief Medewerker | Toonzaal & Verkoopadministratie | 32 verlofdagen
    Sint-Pieters-Leeuw€2600-€3200 bruto + voordelen
  • Administration Support

    Regio Zaventem | Administration Support | NL-FR-ENG | Kantoormeubilair | Flexibele uren | Vast contract
    ZaventemAantrekkelijk salaris - tot max. 3500 bruto
  • Administratief medewerker NL-FR (asap tot dec 2025)

    Kontich | Administratieve duizendpoot (admin, facturatie, planning) | Internationaal technisch bedrijf | FT
    Kontich€2500 - €3500 bruto/maand + voordelen
  • Support Administratif

    Genval | Support Administratif(ve) | NL FR | intérim en vue de CDI | Temps partiel | 1107961
    Rixensart2500 € - 3200 € brut/mois + chèques-repas
  • Project Manager Assistant

    Louvain-la-Neuve | Project Manager Assistant | FR + NL + EN | Intérim en vue de CDI | 1105508
    Louvain-la-Neuve2500€ - 3500€ brut + avantages