Commerciële binnendienst

Leuven | Commerciële Binnendienst Medewerker | Nederlands – Frans – Engels | Winkelinrichting | Vast contract

Over de organisatie

Onze klant is een familiebedrijf met een internationale uitstraling, actief in de winkelinrichting en retailondersteuning. Het kleine, hechte team in Leuven kenmerkt zich door een warme en familiale sfeer, korte communicatielijnen en een mensgerichte aanpak.

Jouw nieuwe functie

Als Commerciële Binnendienst Medewerker ondersteun je het verkoopteam binnen een familiale en internationale organisatie actief in winkelinrichting. Je bent een belangrijke schakel in het proces en hebt een gevarieerd takenpakket, waaronder:
  • Opmaken van offertes volgens vaste templates met aandacht voor detail en correcte opmaak
  • Inbrengen en opvolgen van orders in het systeem (met meer dan 60.000 artikelen)
  • Contact met klanten via telefoon en e-mail voor vragen en aftersales
  • Voorbereiding van beurzen en evenementen
  • Uitvoeren van berekeningen, bijvoorbeeld voor samengestelde producten

Jouw profiel

Voor deze rol zoeken we iemand die:
  • Assertief en nauwkeurig is
  • Goed kan communiceren in het Nederlands en Frans
  • Bij voorkeur ervaring heeft met ERP-systemen, maar bereid is dit te leren
  • Flexibel en zelfstandig kan werken binnen een klein team
  • Niet per se een specifieke diploma-eis, motivatie en persoonlijkheid zijn belangrijker

De arbeidsvoorwaarden

Onze klant biedt jou:
  • Een voltijdse functie (40 uur/week) met glijdende uren (start tussen 7u30 en 9u) en een uur middagpauze
  • Mogelijkheid tot 4/5de werken in overleg
  • Eén thuiswerkdag per week
  • Een competitief salarispakket, afhankelijk van ervaring
  • Maaltijdcheques van €8 per werkdag
  • Ecocheques van €250 per jaar
  • Kilometer- en fietsvergoeding
  • Groepsverzekering en thuiswerkvergoeding van €60 netto per maand

Solliciteer direct op deze vacature

Heb je interesse in deze job? Solliciteer dan snel online en stuur ons je cv, of bel ons op voor meer informatie.

Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden.


#LI-DNI
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
Contracting / Freelance
Secteur
Other
Lieu
Heverlee
Spécialité
Sales Support
Salaire
2800 tot 4000 euro bruto
Réf. :
1109856

Contacter un consultant

Contactez Justine De Zutter, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Brussels
Hays Brussels, Culliganlaan 2A

Téléphone: 025411654

Numéro d'agrément 


VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35 


Brussels n° 00322-406-20121217 

Emplois similaires à Commerciële binnendienst

  • Commercieel Medewerker Binnendienst

    Herentals | commercieel en administratief | flexibele werkuren | internationale contacten |
    Herentals€2.800 - €3.500 bruto/maand
  • Commerciële Binnendienst Medewerker

    Kontich | Commerciële Binnendienst | Administratie & klantencontact | NL & EN | Vast contract | 1107438
    Kontich€3000 - €3800 bruto/maand
  • Commercieel Binnendienstmedewerker

    Diegem | Commercieel Medewerker | Nederlands en Frans | Flexibele werkuren | Snelle opstart
    Diegem€ 2500 - € 3500 bruto/maand
  • Backoffice medewerker spare parts NL/FR

    Kontich | Offertes spare parts + orderverwerking a-z | Internationaal technisch bedrijf | 12 ADV-dagen | FT
    Kontich2500 - 3500 + voordelen
  • Administratief medewerker NL-FR (asap tot dec 2025)

    Kontich | Administratieve duizendpoot (admin, facturatie, planning) | Internationaal technisch bedrijf | FT
    Kontich€2500 - €3500 bruto/maand + voordelen