Over de organisatie
Dit bedrijf uit Roeselare is actief in technische keuringen van installaties en infrastructuur. Ze werken over heel België en richten zich op veiligheid, kwaliteit en klantgerichte service voor zowel particulieren als bedrijven.
Jouw nieuwe functie
Als medewerker op de commerciële binnendienst speel je een centrale rol in het ondersteunen van klanten en collega’s. Je staat in voor het opmaken van kleine offertes en zorgt daarnaast voor een vlotte voorbereiding van de dossiers voor de planningsafdeling. Door goed te luisteren naar de klant, maak je een nauwkeurige inschatting van de benodigde tijd in de planning. Daarnaast ben je oplossingsgericht ingesteld en denk je actief mee bij vragen of uitdagingen. Je bent dus niet bang om initiatief te nemen en mee te bouwen aan een efficiënte werking. Tot slot krijg je, naarmate je groeit in je functie, ook de kans om actief op zoek te gaan naar nieuwe klanten en zo bij te dragen aan de uitbreiding van de klantenportefeuille. Kortom: een boeiende en afwisselende functie met ruimte voor initiatief, groei en impact.
Jouw profiel
Je hebt minimaal een Bachelordiploma en al enkele jaren relevante ervaring
Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en een goede kennis Frans
Je kan goed overweg met het MS-Office pakket
Je bent spontaan en flexibel
Je bent sociaal en durft proactief werken
De arbeidsvoorwaarden
Aantrekkelijke verloning (€ 2.800 - € 3.800 bruto/maand)
Maaltijdcheques
Groepsverzekering
Hospitalisatieverzekering
1 dag thuiswerk per week
12 ADV-dagen bovenop de 20 wettelijke verlofdagen
Solliciteer direct op deze vacature
Heb je interesse in deze vacature als Commerciële Binnendienst Medewerker? Klik dan op 'Solliciteren' of neem snel contact op met Maïté Oosterlinck van Hays Office Support op het nummer 050/47.20.47. Is deze vacature niet precies wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een andere positie, neem dan contact met ons op voor een vertrouwelijk gesprek over jouw carrièremogelijkheden.
#LI-DNI