Onze klant is een technische en internationale speler binnen zijn segment. Samen met hen kijkt Hays Antwerpen dringend uit naar een nieuwe collega voor het binnendienstteam. Het betreft een positie voor lange termijn.
Jouw nieuwe functie
Als commercieel binnendienstmedewerker ben je verantwoordelijk voor klantencontact en klantenbeheer van A tot Z. Dit betekent dat je dagelijks in contact staat met klanten, zowel nationaal als internationaal, en dit zowel telefonisch als per mail. Andere dagelijkse taken die tot jouw verantwoordelijkheden behoren zijn:
• het ingeven en verwerken van orders
• klachtenbehandeling
• prijswijzigingen doorvoeren
• up-to-date houden van de database
• facturatie
• behandeling van retours…
Binnen jouw rol sta je nauw in contact met de vertegenwoordigers in het team maar ook met collega’s uit Duitsland en Zweden. Tot slot ben je ook de rechterhand van de Sales manager en sta je mee in voor het reilen en zeilen van het kantoor in Aartselaar.
Wat heb je nodig om succesvol te zijn?
Voor deze vacature kijkt Hays Antwerpen uit naar iemand met een zekere maturiteit die in staat is om continu het overzicht te bewaren en een nauwkeurige werkhouding aan te nemen. Je bent positief ingesteld, klantgericht, proactief en steekt waar nodig de handen uit de mouwen. Daarnaast beschik je over een vlotte kennis van het Frans en Nederlands, zowel schriftelijk als mondeling, om een vlot contact met internationale klanten en collega’s te verzekeren. Ook een degelijke kennis van het Engels is belangrijk om interne communicatie te faciliteren. Daarnaast is kennis van Navision een pluspunt aangezien je deze tool dagelijks zal gebruiken. Ten slotte ben je vlot in het werken met de basisformules van Word en Excel.
Arbeidsvoorwaarden
Onze klant biedt je graag een vast contract na een geslaagde interimperiode van 6 maanden. Je komt terecht in een aangenaam en hecht team. Zij zijn marktleider binnen hun technische branche en behoren tot een sterke internationale groep. Het brutosalaris is marktconform en wordt aangevuld met tal van extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, hospitalisatie- en groepsverzekering. Op jaarbasis bouw je ook 6 extra adv-dagen op. Drie maal per jaar heb je ook de mogelijkheid om je bij te scholen binnen je vakdomein. Je krijgt ruimte om jezelf te ontwikkelen en je steentje bij te dragen.
Solliciteer nu!
Spreekt dit takenpakket je aan, herken je jezelf in het profiel en hou je van een internationale omgeving met familiale sfeer? Aarzel niet langer maar solliciteer online of neem contact op met Katrien Kosik van Hays Antwerpen! #LI-DNI #1095152
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.
Résumé
Type d'emploi
CDI
Secteur
Other
Lieu
Aartselaar
Spécialité
Customer Service and Call Centre
Salaire
2800-4000 bruto (afhankelijk van ervaring) + voordelen
Réf. :
1095152
Contacter un consultant
Contactez Katrien Kosik, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Antwerpen