Commercieel Administratief Medewerker

Herentals | Commercieel Administratief Medewerker | Grote speler | Glijdende uren | Thuiswerk | NL | 1108679
Jouw functie
In deze functie ben je de administratieve spil binnen het commerciële team. Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van offertes op basis van de afspraken die de accountmanagers met klanten maken. Daarnaast volg je klantvragen nauwgezet op en voorzie je hen van de nodige technische documentatie.

Je zorgt ervoor dat alle klantendossiers steeds up-to-date zijn en ondersteunt bij de voorbereiding van jaarlijkse klantenevaluaties. Je hebt een scherp oog voor commerciële opportuniteiten en weet deze intern op het juiste moment te signaleren.

Bovendien geef je gericht advies aan collega’s op basis van jouw inzichten in klantendata en werk je nauw samen met de Regionale Account Managers en andere interne teams om een optimale klantenservice te garanderen.

Jouw profiel
Je beschikt over aantoonbare ervaring in een administratieve functie, bij voorkeur met het opmaken en opvolgen van offertes. Je werkt nauwkeurig en zelfstandig, maar functioneert ook uitstekend binnen een teamomgeving.

Dankzij je vlotte en professionele communicatie in het Nederlands weet je zowel klanten als collega’s correct en efficiënt te ondersteunen. Je hebt een bachelordenkniveau of gelijkwaardige ervaring opgebouwd door eerdere functies, en je combineert je administratieve vaardigheden met een proactieve en klantgerichte houding.

De arbeidsvoorwaarden
De firma voorziet een mooi salaris met veel extralegale voordelen. Het gaat over een voltijdse functie met een interimcontract met optie vast. Je geniet van glijdende werkuren en thuiswerk na je inwerkperiode. Het bedrijf biedt 20 wettelijke verlofdagen en 6 ADV-dagen, omdat je in een 39-uren werkweek zit. Verder word je met open armen ontvangen in hun team en leer je alle kneepjes van het vak.

Over jouw nieuwe werkgever
Onze klant ondersteunt bedrijven in sectoren zoals voeding, farma en logistiek bij het opstellen en uitvoeren van verplichte preventieplannen. Ze staan bekend om hun proactieve aanpak en sterke focus op kwaliteit en klanttevredenheid.

Omwille van hun nationale groei, zijn ze op zoek naar extra versterking voor hun salessupportteam.

Solliciteer meteen
Zie jij jezelf helemaal in aanmerking komen voor deze vacature? Stel vandaag nog jouw kandidatuur of contacteer me via lauranne.daemen@hays.com

#LI-DNI
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
CDD (option CDI)
Secteur
Other
Lieu
Herentals
Spécialité
Customer Service and Call Centre
Salaire
2500 - 3600
Réf. :
1108679

Contacter un consultant

Contactez Lauranne Daemen, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Antwerp
Hays Antwerp, Noordersingel 23 C4

Téléphone: 032027979

Numéro d'agrément 


VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35 


Brussels n° 00322-406-20121217 

Emplois similaires à Commercieel Administratief Medewerker

  • Commercieel Administratief Medewerker

    Sint-Pieters-Leeuw | Commercieel Administratief Medewerker | Toonzaal & Verkoopadministratie | 32 verlofdagen
    Sint-Pieters-Leeuw€2600-€3200 bruto + voordelen
  • Administratief medewerker NL-FR (asap tot dec 2025)

    Kontich | Administratieve duizendpoot (admin, facturatie, planning) | Internationaal technisch bedrijf | FT
    Kontich€2500 - €3500 bruto/maand + voordelen
  • Commercial Assistant

    Brussel | Vast contract | Commercieel Assistant | 35u/Week | 29 verlof dagen | Bachelor + ervaring | FR/NL
    Brussels3500 - 4500 eur bruto + Extralegale voordelen
  • Administratief Medewerker

    Zemst | Administratie | NL| Tijdelijk contract
    Zemsttot 2800 euro bruto/maand
  • Administration Support

    Regio Zaventem | Administration Support | NL-FR-ENG | Kantoormeubilair | Flexibele uren | Vast contract
    ZaventemAantrekkelijk salaris - tot max. 3500 bruto