Voor onze klant, een gekende en groeiende speler binnen zijn branche, kijkt Hays Antwerpen momenteel uit naar een commercieel administratief bediende.
Jouw taken
Als Commercieel Administratief Bediende, ben je in het bedrijf de spilfiguur en het aanspreekpunt voor klanten, leveranciers en andere interne collega's. Eerst en vooral stem je af met de marketingafdeling en bezorg je een proefexemplaar aan jouw klant of potentiële klant. Zodra je akkoord hebt van je klant ben je verantwoordelijk voor de volledige orderverwerking van a tot z. Je voert orders in, stemt af met productie voor leveringstermijnen, koppelt informatie terug naar de klant en zorgt voor de aftercare. Daarnaast sta je ook in voor de klachtenbehandeling en volg je de kwaliteitsscores uit om een optimale klantentevredenheid te bereiken.
Jouw profiel
Voor deze vacature zijn we op zoek naar iemand met een bachelordiploma of gelijkwaardig door ervaring, met een eerste werkervaring in een customerservice omgeving of administratieve functie. Verder spreek je naast het Nederlands ook vlot Engels en een woordje Frans. Heb je kennis van het Duits, dan is dit een pluspunt. Je hebt een goede kennis van MS Office. Je bent zeer klantgericht en communicatief. Je werkt probleemoplossend en streeft graag naar een optimale klantentevredenheid.
Arbeidsvoorwaarden
Bij onze klant kom je terecht in een dynamisch en down-to-earth bedrijf. Ze bieden je een job met de nodige verantwoordelijkheid binnen een internationaal groeiend bedrijf. Je kan rekenen op een aantrekkelijk salarispakket met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, ecocheques, een groeps- en hospitalisatieverzekering en 28 vakantiedagen. Je werkt van maandag tot vrijdag in daguren en werkt op vrijdag een uurtje minder. Na een geslaagde interimperiode maak je kans op een vast contract.
SolliciteerBen je iemand die zeer klantgericht is, administratief sterk en steeds denkt in functie van oplossingen? Reageer dan snel online of contacteer Arzia Zekir van Hays Antwerpen op 03 302 07 04 voor meer info.
#LI-DNI