Over de organisatie
Onze klant is een familiebedrijf dat bekend staat om zijn hartelijke sfeer en gevestigde reputatie in de regio. Met een open oor voor iedere medewerker, directe communicatiekanalen en een levendige bedrijfscultuur, straalt dit bedrijf een unieke dynamiek uit. Ze worden geroemd om hun uitmuntende vriendelijkheid en uitstekende probleemoplossende vaardigheden, waarmee ze keer op keer bewijzen een betrouwbare partner te zijn.
Jouw nieuwe functie
Heb jij een passie voor de automotive-sector? Ben je zowel commercieel als administratief ingesteld en wil je deze skills gebruiken om het team te versterken? In deze veelzijdige rol sta je in voor het onthalen van klanten zowel telefonisch als face-to-face. Je begeleidt en adviseert hen in het kiezen van het juiste product en gaat dan over tot naar opmaken van een prijsofferte. Daarnaast houd je de leasingcontracten in de gaten en plan je de controles van de voertuigen. Ten slotte beheer je de socialemediapagina’s en post je content op de bedrijfswebsite.
Wat heb je nodig om succesvol te zijn?
- Diploma binnen automechanika of bachelor automotive
- Eerste relevante ervaring binnen automotive
- Interesse in automotive sector
- Zeer goede kennis Nederlands, basis Frans en Engels
- Kunnen werken met MS Office
- Assertief, klantgericht en nauwkeurig
- Zaterdagwerk van 9 uur - 12 uur met een vrije namiddag in de week naar keuze
Wat krijg je hiervoor terug?
- Aantrekkelijke verloning tussen € 2500 en € 3500 bruto/maand
- Maaltijdcheques
- 6 adv-dagen bovenop de 20 wettelijke verlofdagen
- Warm bedrijf met interne opleiding
Solliciteer direct op deze vacature
Heb je interesse in deze vacature als commercieel medewerker? Klik dan op 'Solliciteren' of neem snel contact op met Paula Konrade van Hays Office Support op het nummer 050/47.20.41.
Is deze vacature niet precies wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een andere positie, neem dan contact met ons op voor een vertrouwelijk gesprek over jouw carrière mogelijkheden.
#LI-DNI