Jouw nieuwe functie
Voor één van onze klanten, een internationale speler die logistiek met IT combineert, zijn we dringend op zoek naar een Customer service medewerker! Je bent binnen deze organisatie verantwoordelijk voor de ‘customer satisfaction’ van jouw eigen B2B klantenportefeuille. Je bent contactpersoon van al hun vragen en problemen en volgt hun dossier nauwkeurig op. Je gaat steeds op zoek naar de juiste oplossing om een optimale klantenservice te kunnen garanderen.
Jouw profiel
Voor deze rol zoeken we iemand die reeds beschikt over een eerste customer service ervaring. Omdat je zowel Nederlandstalige als Franse klanten zal hebben, beschik je over moedertaalniveau van beide talen. Je kennis van het Engels is professioneel voor de interne communicatie. Gezien je verantwoordelijkheid in deze functie, werk je steeds enorm nauwkeurig en ben je uiterst hulpvaardig. Ten slotte ben je heel leergierig, communicatief en ben je niet bang om initiatief te nemen.
De arbeidsvoorwaarden
Je komt terecht in een bloeiende onderneming die internationaal zeer bekend is. Tevens kan je toch ook genieten van een gezonde work-life balance die bij hen centraal staat. Naast een aantrekkelijk salaris en extralegale voordelen, worden er ook extra vakantiedagen aangeboden. Je start in deze functie meteen met een vast contract. Ook de bereikbaarheid is ideaal, gezien ze gelegen zijn nabij het centraal station.
Solliciteer direct op deze vacature
Is deze opportuniteit van Customer service second line iets voor jou? Solliciteer dan nu! Of stuur je CV naar claudia.gallo@hays.com
#LI-DNI