Je nieuwe functie
Hays is op zoek naar een enthousiaste Customer Advisor voor de klantenservice afdeling. In deze rol ben je verantwoordelijk voor het beheren, ondersteunen en opvolgen van alle klantcontacten, met de nadruk op de kwaliteit van de service, klanttevredenheid en het verbeteren van de rentabiliteit van de producten en diensten. Als Customer Advisor ben je verantwoordelijk voor een klantenportefeuille waarbij je de a tot z opvolging verzorgt van diverse B2B-klantenvragen van orderbeheer tot opvolging van offertes en leveringen. Daarnaast biedt je ondersteuning bij vragen over producten en diensten.
Jouw profiel
Hays is op zoek naar een kandidaat met een eerste ervaring in een customer service functie. Een tweetalige kennis van Frans en Nederlands is vereist, aangevuld met een goed niveau Engels. Wij zoeken een klantengericht profiel dat niet bang is om doelen te bereiken en resultaatgericht is. Ben je servicegericht en niet bang om de telefoon op te nemen? Dan is deze functie iets voor jou!
De arbeidsvoorwaarden
Onze klant biedt jou een uitdagende en gevarieerde functie aan in een hecht team alsook een aantrekkelijk loonpakket met extralegale voordelen
zoals:
- Maaltijdcheques van 8 euro/ dag
- Woon-werkvergoeding
- Cafetariaplan
- Groeps- en hospitalisatieverzekering
- Kortingen op hun producten
Je werkt in een 39-uren week met flexibele werkuren tussen 8 uur en 18 uur. Naast de 20 wettelijke verlofdagen krijg je nog 6 ADV-dagen. Na een grondige inwerkperiode kan je tot 2 dagen van thuis uit werken.
Over de organisatie
Onze klant is een bekende speler binnen mobiliteitsoplossingen, een markt in volle beweging naar verduurzaming, met werkzekerheid en een enorme sociaal-maatschappelijke relevantie. Je krijgt een standaard opleiding van 3 weken. Daardoor ben je zeker van een vlotte opstart.
Solliciteer direct op deze vacature
Heb je interesse in deze job? Solliciteer dan snel online en stuur ons je cv, of bel ons op voor meer informatie.
Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden.
#LI-DNI