Over de organisatie
Voor een internationale speler actief in leasing, zijn we momenteel op zoek naar een Customer Care. Je komt terecht in een bedrijf met voertuigen wereldwijd, waar digitalisering en duurzaamheid centraal staan. De huidige locatie bevindt zich in Zaventem.
Jouw nieuwe functie
Als Customer Care ben je het eerste aanspreekpunt voor bestuurders en klanten. Je beantwoordt inkomende telefoons en helpt klanten op een professionele en verzorgde manier verder met hun vragen. De focus ligt op kwalitatieve ondersteuning, waarbij je vlot en duidelijk communiceert en administratief alles correct opvolgt. Je werkt zelfstandig, bent matuur in je aanpak en weet hoe je structuur brengt in je werk.
Jouw profiel
Wat maakt jou de ideale Customer Care?
Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en het Frans met een goede kennis van het Engels, zowel mondeling als schriftelijk.
Je hebt relevante ervaring in een klantgerichte functie.
Telefonisch contact schrikt jou niet af.
Je werkt nauwkeurig, zelfstandig en houdt van structuur in je werk.
Je beschikt minstens over een diploma secundair onderwijs.
De arbeidsvoorwaarden
Wat mag je verwachten als Customer Care?
Brutosalaris tot € 3400 bruto/maand (afhankelijk van ervaring).
Extralegale voordelen: maaltijdcheques € 8/dag, woon-werkvergoeding, laptop & headset.
40-urenweek met opstart tussen 7u30 en 9u.
Mogelijkheden tot thuiswerk.
Je start via een interimcontract.
Solliciteer direct op deze vacature
Heb je interesse in deze functie als Customer Care in Zaventem? Solliciteer dan via onderstaande knop of neem contact op met Cato Vandenplas van Hays Brussels op 02/ 206.68.48.
Téléphone: 022066848
Numéro d'agrément
VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35
Brussels n° 00322-406-20121217