CUSTOMER CARE & MARKETING SPECIALIST

Herentals | Klantencontacten | Online | NL/EN/FR | FT of 4/5de | Glijdende uren | Thuiswerk | 1096090

Over jouw nieuwe werkgever

Onze klant is gespecialiseerd in het design en de productie van kwalitatieve huishoudmaterialen. Als deel van een grote internationale speler, bevindt het lokaal management zich in Herentals alsook hun productie waardoor je toch in een familiale werkomgeving terecht komt. Binnen de retailmarkt zijn ze tevens hoog aangeschreven als één van de meest kwalitatieve spelers.

Jouw takenpakket

Als customer care & marketing specialist behoor je tot de marketing afdeling en werk je nauw samen met je collega’s van customer service & sales:

  • Je biedt commerciële en administratieve ondersteuning aan klanten en consumenten tijdens hun online shoppen (B2C)
  • Hiervoor gebruik je telefonie, mail en chat vanuit de verschillende digitale platformen
  • Je begeleidt het volledige orderproces van eerste klantencontact tot levering. Dit start bij het adviseren van klanten, het opvolgen van orders en het behandelen van eventuele klachten
  • Je ervaringen met klanten en eventuele klachten zet je actief om in verbeteringen van de communicatie op website en andere media
  • Je bent voortdurend op zoek naar manieren om processen te verbeteren en je communiceert deze met je collega’s om op die manier mee te bouwen aan het imago van het bedrijf

Jouw profiel

  • Bachelor marketing/communicatie of gelijkgesteld door ervaring
  • Een eerste ervaring in een klantgerichte functie is een must
  • Je hebt ook reeds ervaring opgedaan in een marketing afdeling
  • Je hebt een goede kennis van zowel Nederlands, Engels als Frans
  • Kennis van Navision & Salesforce is een pluspunt
  • Je kan vlot overweg met MS Office & Outlook
  • Je bent klantgericht, communicatief sterk & een teamplayer
  • Je bent stressbestendig, werkt nauwkeurig & bent hands-on

De arbeidsvoorwaarden

  • 2500 – 3800 bruto + tal van extra’s zoals GV, HV, netto onkostenvergoeding etc.
  • Flexibel uurrooster + thuiswerk 1x per week mogelijk op deze afdeling
  • Nodige opleiding wordt voorzien voor nieuwe werknemers
  • 28 vakantiedagen, vrij op te nemen
  • Meteen een vaste aanwerving
  • Internationale speler met veel aanzien
  • Aangename werkomgeving + weinig verloop binnen de firma
  • 4/5de is ook bespreekbaar


Solliciteer meteen

Is deze job jou op het lijf geschreven? Stel vandaag nog jouw kandidatuur online of via phoenix.dejonghe@hays.com

#1096090
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
CDI
Secteur
Manufacturing & Production
Lieu
Herentals
Spécialité
Customer Service and Call Centre
Salaire
2500-3800 bruto + voordelen
Réf. :
1096090

Contacter un consultant

Contactez Phoenix De Jonghe, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Herentals
Hays Herentals, Atealaan 34A

Téléphone: 014 48 03 67