Over jouw nieuwe werkgever
Onze klant is een wereldleider in hun segment, actief in de chemische sector, en werkt vanuit Beerse. Ter ondersteuning van hun team zoeken wij samen met hen naar een customer care & receptie medewerker die op korte termijn kan starten.
Jouw functie
Samen met onze klant is Hays Herentals op zoek naar een customer care & receptie medewerker:
- Je bent verantwoordelijk voor het beantwoorden van inbound vragen van klanten
- Je bent het eerste aanspreekpunt voor je klanten zowel via mail als telefoon en geeft hen advies op maat
- Je registreert alles correct in SAP en houdt klantgegevens up-to-date
- Ten slotte ben je ook back up voor de receptie; je onthaalt bezoekers en verbindt ze telefonisch door met de juiste contactpersoon
Jouw profiel
- Secundair diploma of hoger
- Eerste ervaring in een klantendienst functie of binnen administratie is een must
- Je bent klantgericht, communicatief sterk en commercieel ingesteld
- Je hebt geen schrik om te bellen en bent administratief ook sterk
- Je spreekt vloeiend Nederlands en Frans, je bent dus zo goed als/of tweetalig!
- Je kan goed overweg met MS Office, kennis SAP is een plus
- Je bent een teamplayer, flexibel ingesteld en bent stressbestendig
De arbeidsvoorwaarden
Je komt bij onze klant terecht in een groeiend team met toffe collega’s die je alle uitleg zullen geven om jouw job snel onder de knie te krijgen:
- Aantrekkelijk loon aangevuld met maaltijdcheques
- Goede opleiding wordt voorzien
- Thuiswerk ook mogelijk
- Mooi kantoor, makkelijk bereikbaar met wagen en OV
- Te starten op interimbasis
- Uitgebreid cafetariaplan
- 36 vakantiedagen, vrij te kiezen!
Solliciteer meteen
Interesse in deze functie? Reageer dan zo snel mogelijk via de button of door contact op te nemen met Phoenix De Jonghe via phoenix.dejonghe@hays.com
#LI-DNI
#1097964