Over de organisatie
Onze klant is een internationaal bedrijf uit Diegem actief in een technische sector. Je komt terecht in een klein team van 9 personen. Het bedrijf is gekend omwille van een goede werksfeer en doorgroeimogelijkheden. Bovendien is het bedrijf is gemakkelijk bereikbaar met de wagen en het openbaar vervoer.
Je werkt 40 uren per week en hebt flexibele werkuren die starten tussen 7.30 uur en 9.30 uur. Naast de 20 wettelijke verlofdagen heb je recht op 12 adv-dagen. De eerste twee weken biedt het bedrijf jou een uitgebreide opleiding aan.
Jouw nieuwe functie
Als Customer Service Administrator sta je voornamelijk in contact met de klanten via e-mail. Wanneer jouw collega’s de offertes behandeld hebben, zal jij instaan voor de orderverwerking van a-z. Je geeft de order in en communiceert dit in het Engels naar de fabrieken in het buitenland. Dagelijks ben je met 80-90 orders tegelijk bezig waarvoor je de opvolging doet tot levering en facturatie.
Jouw profiel
Hays is op zoek naar een Customer Service Administrator die vlot communiceert in het Nederlands en Engels. Je hebt een eerste relevante werkervaring achter de rug als commercieel binnendienst of customer service medewerker. Je bent een gemotiveerde teamplayer maar kan ook makkelijk zelfstandig te werk gaan. Kennis van Oracle is zeker een pluspunt! Ten slotte ben je leergierig en kan je gemakkelijk nieuwe dingen aanleren. Je bent organisatorisch ingesteld en helpt graag klanten verder met hun orders.
De arbeidsvoorwaarden
Het bedrijf uit Diegem biedt je naast een onmiddellijk vast contract ook een aantrekkelijk salarispakket aan:
Solliciteer direct op deze vacature
Heb je interesse in deze gevarieerde administratieve job binnen customer service voor een internationaal bedrijf uit Diegem? Solliciteer dan zeker via deze onderstaande knop. Voor andere jobs binnen Office Support kan je contact opnemen met Stijn Alens van Hays Zaventem via 02/709.84.38
#1096908Téléphone: 027098438