Jouw nieuwe functie
Ben jij iemand die energie haalt uit het helpen van klanten en het oplossen van problemen? Als Customer Service Advisor ben jij het aanspreekpunt voor klanten en zorg je ervoor dat elke interactie professioneel, vriendelijk en efficiënt verloopt. Je draagt actief bij aan een positieve klantbeleving.
- Beantwoorden van klantenvragen via telefoon, e-mail of chat
- Oplossen van problemen rond producten, diensten of accounts
- Registreren en opvolgen van klantendossiers in interne systemen
- Signaleren van terugkerende issues en voorstellen van verbeteringen
- Verstrekken van duidelijke en correcte informatie
- Samenwerken met collega’s en andere afdelingen voor een vlotte afhandeling
Jouw profiel
- Sterke communicatieve vaardigheden en klantgerichte instelling
- Stressbestendig en oplossingsgericht
- Teamspeler met verantwoordelijkheidsgevoel
- Flexibel inzetbaar in wisselende shiften
De arbeidsvoorwaarden
- Competitief loon
- Maaltijdcheques
- Hospitalisatieverzekering
- Pensioenplan
- Personeelskortingen
- Mogelijkheid tot thuiswerk (tot 3 dagen/week)
Solliciteer direct op deze vacature
Heb je interesse in deze job? Solliciteer dan snel online en stuur ons je cv, of bel ons op voor meer informatie cevahir.gencer@hays.com.
Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden.
#LI-DNI