Customer Service Agent

Destelbergen | Bachelor I Administratie I Logistiek I Customer Service

Over de organisatie

Werken bij dit bedrijf, betekent werken bij één van de topspelers in de logistieke markt.
De klant is ondernemend, competitief en wil als organisatie groeien.


Jouw nieuwe functie

Als Customer Service Agent ben je verantwoordelijk voor het vlekkeloos beheer van logistieke diensten voor een of meerdere klanten binnen de farmaceutische/gezondheidszorg sector.
In deze rol fungeer je als schakel tussen de klant en interne afdelingen en externe belanghebbenden.
Je zorgt ervoor dat de juiste gegevens en planningen beschikbaar zijn voor het inbound, outbound, en value added logistics (VAL) proces in het magazijn, en dat de specifieke afspraken en eisen van de klant worden nageleefd.

Takenpakket:
  • Administratieve verwerking en opvolging van logistieke diensten voor toegewezen klanten.
  • Optreden als eerste operationele contactpersoon voor toegewezen klanten en als schakel tussen klant en interne afdelingen (zoals magazijn, douane, transport, ...).
  • Opvolgen van geïmplementeerde processen en klantgerelateerde werkvoorschriften.
  • Periodieke overleg- en aanpassingsmomenten met de klant.
  • Afhandeling van klachten.
  • Identificeren van potentiële problemen/knelpunten en samen met de klant nadenken over oplossingen.
  • Deelnemen/denken aan optimalisatieprocessen (continuous improvement).

Jouw profiel

  • Je beschikt over een eerste werkervaring in een administratieve of klantgerichte rol. Kennis of achtergrond binnen de logistieke sector is een pluspunt
  • Je bent klantgericht en beschikt over een sterk analytisch en probleemoplossend vermogen
  • Je beschikt over een sterke kennis Nederlands en Engels

De arbeidsvoorwaarden

  • Contract op intermbasis met optie vast op lange termijn.
  • Marktconform salaris + Maaltijdcheques + woon-werkvergoeding + Ecocheques
  • Werkuren: 9u. en 17u.30 + 1 maal per week tot 19u.30.

Solliciteer direct op deze vacature

Heb je interesse in deze job? Solliciteer dan snel online en stuur ons je cv, of bel ons op voor meer informatie.

Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden.


#LI-DNI
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
CDD (option CDI)
Secteur
Supply Chain & Logistics
Lieu
Destelbergen
Spécialité
Customer Service and Call Centre
Salaire
Volgens loonbarema
Réf. :
1109944

Contacter un consultant

Contactez Audrey Melis, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Ghent
Hays Ghent, Kortrijksesteenweg 1084

Téléphone: 032027976

Numéro d'agrément 


VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35 


Brussels n° 00322-406-20121217 

Emplois similaires à Customer Service Agent

  • Customer Service Agent Solutions

    Gent | Logistiek | Farmaceutisch | Klantenservice | Administratie | 1109775
    GentCompetitief salaris met extra's
  • Customer Care Advisor — German and French

    Ghent | Customer Service | Multilingual | Problem-Solving | Transport | 1109745
    Gent3000 - 3500
  • Customer Support Advisor — German + Dutch/French

    Ghent | Customer Service | Multilingual | Problem-Solving | Transport
    GentCompetitive salary with extras
  • Klantenadviseur

    Telefonie | Communicatie | Empathie | Oplossingsgericht | 1107113
    Gent€2.700 - €3.200, MC, GV, HV, CAO90, 12 adv, TW, Ecocheques
  • Customer Support Advisor Benelux

    Gent | Duits | Benelux | Klantenservice | Meertalig | Probleemoplossend | Transport | Automotive
    Gentcompetitief salarispakket met extra legale voordelen