Over de organisatie
Voor een internationale speler in de FinTech-sector zoeken we een Customer Service Agent die klanten begeleidt tijdens onboarding en ondersteuning biedt bij digitale oplossingen zoals e-facturatie en betalingsplatformen. Je komt terecht in een dynamisch team waar flexibiliteit en communicatie centraal staan.
Jouw nieuwe functie
- Webinars en events: voorbereiden en geven van online webinars en live presentaties op events
- Klantvragen beantwoorden via telefoon en e-mail
- Productondersteuning: helpen bij technische en administratieve vragen
- Probleemoplossing: doorzetten tot een succesvolle oplossing en signaleren van verbeterpunten
- Klantbeleving: zorgen voor een professionele, vriendelijke en duidelijke communicatie
Jouw profiel
- Bachelor of gelijkwaardig door ervaring
- Talen: Nederlands en Engels (Frans en Duits is een plus)
- Digitale feeling
- Persoonlijkheid: communicatief, klantgericht, stressbestendig, zelfstandig, proactief, flexibel en gemotiveerd
- Durf om te presenteren voor groepen
- Rijbewijs B
De arbeidsvoorwaarden
- Tijdelijk contract: 6 maanden
- Salaris: €3.000 – €3.800 bruto/maand
- Extralegale voordelen
- Flexibiliteit: glijdende uren, 50% thuiswerk
- Verlof: 20 wettelijke + 10 extra dagen
Solliciteer direct op deze vacature
Ben jij de customer service agent die wij zoeken? Solliciteer snel online. Is deze job toch niet helemaal jouw ding, maar sta je wel open voor een nieuwe uitdaging binnen Office Support? Wens je graag bijkomende informatie? Neem dan zeker contact op met Vero Van Lomberghen van Hays Office Support via 09 210 52.
#LI-DNI