Over de organisatie
Onze klant is een wereldwijde aanbieder van transport- en logistieke diensten. Met kantoren in meer dan 80 landen en een groeiend netwerk van partners, kunnen ze wereldwijd vervoer en opslag in magazijnen aanbieden. In België opereren ze vanuit meer dan 18 vestigingen met meer dan 1400 collega's.
Het bedrijf is één van de topspelers in de logistieke markt. De Scandinavische oorsprong weerspiegelt zich in hun open communicatie, laagdrempelige benadering, informele werkomgeving en ondernemerschap. Ze combineren ambitie en teamwork, nemen snelle beslissingen en zoeken mensen die met hen mee willen groeien.
Jouw nieuwe functie
Als Customer Service Agent Solutions ben je verantwoordelijk voor het vlekkeloos beheer van logistieke diensten voor één of meerdere klanten binnen de farmaceutische/gezondheidszorgsector. Je fungeert als de schakel tussen de klant en interne afdelingen/externe belanghebbenden. Jouw rol zorgt ervoor dat de juiste gegevens en planningen beschikbaar zijn voor het inbound, outbound en Value Added Logistics (VAL) proces in het magazijn. Daarnaast zie je erop toe dat klantspecifieke afspraken en eisen worden nageleefd. Je maakt deel uit van het team in Gent.
Wat je zult doen:
Administratieve verwerking en opvolging van logistieke diensten voor toegewezen klanten.
Optreden als eerste operationele contactpersoon voor klanten en als schakel tussen de klant en interne afdelingen (zoals magazijn, douane, transport).
Opvolgen van geïmplementeerde processen en klantgerelateerde werkvoorschriften.
Deelnemen aan periodieke overleg- en aanpassingsmomenten met de klant.
Afhandeling van klachten.
Identificeren van potentiële problemen/knelpunten en samen met de klant nadenken over oplossingen.
Deelnemen en meedenken aan optimalisatieprocessen (continuous improvement).
Jouw profiel
Je beschikt over een eerste werkervaring in een administratieve of klantgerichte rol.
Je bent klantgericht en hebt een sterk analytisch en probleemoplossend vermogen.
Je beschikt over een sterke kennis van het Nederlands en Engels.
Kennis of achtergrond binnen de logistieke sector is een pluspunt.
Je hebt lef en wilt meegroeien met de organisatie.
De arbeidsvoorwaarden
Een vast contract met een mooi pakket extralegale voordelen.
Het pakket omvat een groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques van € 7, ecocheques en de mogelijkheid tot fietslease.
Je krijgt 30 vakantiedagen.
Je komt terecht in een uitdagende job in een internationale omgeving.
Customer Service is de ideale instap om het bedrijf van binnenuit te leren kennen.
Naarmate je ervaring opdoet, zijn er doorgroeimogelijkheden naar functies als Customer Service Specialist of naar andere domeinen (operaties, sales, IT, of Freight Forwarding).
Solliciteer direct op deze vacature!
Heb je interesse in deze job? Zoek je hulp bij je zoektocht naar een job? Solliciteer dan snel online met een up-to-date cv en neem contact op met Lamarana Sow voor meer informatie.
#LI-DNI