CUSTOMER SERVICE B2B MELSELE

Administratieve ondersteuning I Waasland I Nederlands-Frans I Markconforme verloning met voordelen | 1092110
Jouw nieuwe functie
Als customer service medewerker kom je terecht in een team met 3 andere medewerkers en ben je het eerste aanspreekpunt voor de klanten, techniekers en de sales afdeling. Je bent verantwoordelijk voor het opmaken van de offertes en het verwerken van de orders in het gebruikte ERP pakket. Elke order en elk contract wordt op maat van de klant opgemaakt. De moeilijkheid hierin ligt er in het gebruik van verschillende btw-tarieven en verschillende vennootschappen. Hierdoor is geen enkel contract hetzelfde. Je staat ook in voor het onthaal, telefoniebeheer en ontvangst van goederen. Je werkt nauw samen met de techniekers voor het inplannen van de urgente en eenmalige jobs bij de klanten. Je staat de klanten ook te woord bij specifieke (technische) vragen, hiervoor krijg je ook een opleiding die continue bijgewerkt wordt. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het opmaken van de facturen, debiteurenbeheer, het up-to-date houden van de klantengegevens en sta je in als back-up voor de klantenboekhouding.

Wat heb je nodig om succesvol te zijn?
Je beschikt over een bachelordiploma, een eerste ervaring op een binnendienst is mooi meegenomen. Je beschikt over een zeer goede kennis Nederlands en een goede kennis Frans. Daarnaast ben je computervaardig en beschik je over een goede kennis Microsoft Office. Je bent communicatief, organisatorisch sterk en stelt je flexibel op. Je gaat klant- en oplossingsgericht te werk. Daarnaast ben je voldoende stressbestendig en werk je nauwkeurig.

Wat krijg je hiervoor terug?
Voor deze customer service functie biedt het bedrijf jou een voltijdse tewerkstelling aan. Je werkt van maandag tot vrijdag in een glijdend uurrooster. Hiervoor krijg je een marktconforme verloning aangevuld met maaltijdcheques, een hospitalisatie- en groepsverzekering én een jaarlijkse bonus. Na de opleidingsperiode kan je 2 dagen per week van thuis werken.

Over de organisatie
Onze klant is een toonaangevende speler binnen plaagdierenpreventie en bestrijding. Zij hanteren een duurzame langetermijnfocus naar zowel hun klanten als hun medewerkers. Ze hebben verschillende vestigingen in België; voor deze functie wordt je tewerkgesteld in hun kantoor te Melsele.

Solliciteer voor deze vacature
Heb je interesse in deze vacature als customer service medewerker te Melsele? Klik dan op 'Solliciteren' en stuur een up-to-date cv. Telefonisch kan je contact opnemen met Nick De Boom op 09/210.52.72. Is deze vacature niet precies wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een andere positie, neem dan contact met ons op voor een vertrouwelijk gesprek over jouw carrièremogelijkheden.
#1092110
Faceți click aici pentru a accesa Politica de confidențialitate HAYS care oferă informații detaliate despre modul în care folosim și protejăm datele personale și drepturile dumneavoastră în legătură cu acestea.

Sumar

Tipul locului de muncă
Permanent
Industrie
Autre
Oraș
Melsele
Domeniu
Customer Service and Call Centre
Plată
Marktconforme verloning met tal van voordelen
Referinţă
1092110

Discutaţi cu un expert

Discutaţi cu Nick De Boom, consultantul specializat, care îşi desfăşoară activitatea în sediul Gent
Hays Gent, Kortrijksesteenweg 1084

Telefon: 092105272