Customer Service Coördinator - 12 ADV & 3 dagen thuiswerk

Zaventem | Customer service | NL-EN-FR| Homeworking | Familiale sfeer

Je nieuwe functie

Kom jij het team versterken als Customer Service Coördinator bij een toonaangevend internationaal bedrijf in dierengezondheidssector ?

Als Customer Service Coördinator speel je een essentiële rol in de vlekkeloze opvolging van bestellingen van A tot Z voor gewaardeerde klanten, dierenartsen in de Benelux . Je krijgt een uitgebreid takenpakket waarbij je verantwoordelijk bent voor het beantwoorden van vragen over leveringen, beschikbare producten, facturatie en nog veel meer.

Met behulp van geavanceerde systemen zoals SAP , Salesforce en Power BI zorg je voor een nauwkeurige verwerking van alle gegevens. Je bent de schakel tussen de klanten, interne teams en zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt.

Jouw profiel

Voor deze functie is Hays op zoek naar een Customer service coördinator die vlot kan communiceren in het Nederlands en het Engels en het Frans. Bij voorkeur heb je al ervaring met customer service : Ervaring met het systeem SAP is zeker een voordeel, maar geen must. Je bent zowel administratief sterk en dat op zelfstandige basis.

Verder werk je zeer nauwkeurig en heb je oog voor detail. Klantencontact maakt je blij en zorgt ervoor dat je positief en proactief te werk gaat. Je kan je goed aanpassen in een internationale omgeving.

De arbeidsvoorwaarden

Wat kan je verwachten?

  • 2 à 3 dagen thuiswerk
  • Familiale sfeer
  • 40 uren per week
  • Glijdende uren: start kan tussen 8u30 en 9u30 en stop rond 17u
  • Zeer aantrekkelijk salaris

Over de organisatie

Het bedrijf is een internationaal dierengezondheisdsbedrijf . Je komt terecht in het Beneluxteam bestaande uit 3 mensen. Het bedrijf bestaat al meer dan 60 jaar en blijft groeien. Hierdoor zijn de groeimogelijkheden ook groot. Verschuivingen gebeuren dan ook intern . Er is veel oog en belang voor de medewerkers. Door hun toewijding en motivatie om hoogwaardige gezondheid aan te bieden aan dieren, is hun hart voor mensen net zo groot. Als medewerker kom je dan ook terecht in een familiale omgeving, waarbij plezier en ontwikkeling hoog in hun vaandel staan. .

De volgende stap

Heb je interesse in deze gevarieerde en leerrijke job? Solliciteer dan zeker via deze onderstaande knop. Voor andere jobs binnen Office Support kan je contact opnemen met Justine De Zutter van Hays Zaventem via 02.541.16.54


#LI-DNI
#1099032
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
CDD (option CDI)
Secteur
Healthcare & Medical
Lieu
Zaventem
Spécialité
Customer Service and Call Centre
Salaire
Zeer aantrekkelijk salaris
Réf. :
1099032

Contacter un consultant

Contactez Justine De Zutter, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Diegem
Hays Diegem,, Culliganlaan 2A

Téléphone: 025411654

Emplois similaires à Customer Service Coördinator - 12 ADV & 3 dagen thuiswerk

  • SALES & CUSTOMER SUPPORT

    Diegem | Sales & Customer Support| NL + FR |Internationaal bedrijf | 12 Adv-dagen
    Diegemaantrekkelijke verloning
  • Customer Service German market

    Diegem | Customer Service Representative | German-English | International environment | 30 Holidays |
    ZaventemVery attractive salary + flexibility
  • Customer service specialist - German/English

    Zaventem | Medical sector | German – English | International environment |
    ZaventemDepending on experience
  • CUSTOMER SERVICE / SALES SUPPORT

    Diegem – Customer Service / Sales Support – Nederlands en Frans - Snelle opstart via interim
    DiegemAantrekkelijke verloning
  • Customer Service Benelux (NL/FR/EN)

    Zaventem | Medical sector | Dutch – French - English | International environment |
    ZaventemInteresting salary