Jouw nieuwe functie
Als medewerker customer service ben jij verantwoordelijk voor een uitgebreid en gevarieerd klantenportfolio. Enerzijds verwerk jij de orders administratief in het systeem en volg je deze ook verder op. Anderzijds ben jij het eerste aanspreekpunt voor de klanten. Dit betekent dat je hen te woord staat bij vragen of problemen en steeds op zoek gaat naar de meeste effectieve oplossing. Jij bent een echte spilfiguur binnen het bedrijf en staat nauw in contact met zowel de vertegenwoordigers, je rechtstreekse collega’s van het magazijn én de klanten. Hierbij houd je alle partijen steeds op de hoogte over de stand van zaken (lopende bestellingen, voorraad, levering,…).
Je contacten verlopen voornamelijk per mail als telefonisch.
Jouw profiel
Samen met de klant is HAYS Antwerpen op zoek naar een dynamische en leergierige persoon die snel weg is met aangeleerde zaken. Naast het Nederlands, heb je een uitstekende kennis van het Frans omdat de meeste klanten Franstalig zijn. Daarnaast heb jij een vlotte computerkennis, waarbij enige ervaring met een ERP-pakket zeker een pluspunt is. Qua persoonlijkheid ben je iemand stressbestendig die zeer hands-on omgaat met problemen en sociaal is. Je komt terecht in een fijn en ervaren team dat je graag ondersteunt tijdens je opstart.
Sta je aan het begin van je carrière of breng je al wat ervaring mee? Waag in beide gevallen zeker je kans! Over jouw nieuwe werkgever. Voor onze klant, een internationale speler gespecialiseerd in import- en export van non-foodproducten, is Hays Antwerpen op zoek naar een meertalige customer service medewerker.
In de vestiging in Wommelgem bevindt zich tevens ook een showroom waar enkele producten van een zeer breed assortiment bewonderd kunnen worden. Het bedrijf is nog steeds in volle groei en is daarom op zoek naar een nieuwe medewerker om dit leuk en stabiel team te vervoegen.
Arbeidsvoorwaarden
Je komt terecht in sterk stabiel groeiend familiebedrijf waar je je ambitie kan aangeven en de kans krijgt om opgeleid te worden door ervaren collega’s. Je krijgt een mooi loon in ruil voor jouw inzet. Daarnaast biedt de klant na de interim-periode een heel wat extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, een aantrekkelijke groepsverzekering en een zeer uitgebreide hospitalisatieverzekering voor zijn medewerkers en gezinsleden. Hierbij worden ook dokters-en apotheekkosten (ambulante kosten) als ook tandzorg terugbetaald. Tot slot bieden zij na de interim-periode glijdende werkuren aan en wordt er parking voorzien voor medewerkers die met de auto naar het werk komen.
Solliciteer meteen op deze vacature
Ben je helemaal onder de indruk van deze boeiende functie? Contacteer dan snel onze consultant op het nummer 03/202.79.89 of solliciteer online.
#LI-DNI