Over de organisatie
Wegens sterke groei is Hays op zoek naar een Customer Service Engineer voor een innovatieve en hoogtechnologische multinational in de regio Aalst.
Jouw nieuwe functie
Als Customer Service Engineer ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten en bied je ondersteuning op zowel technisch als commercieel vlak.
Je takenpakket omvat:
- Beantwoorden van technische en commerciële vragen in samenwerking met R&D en de buitendienst
- Opstellen van offertes van a tot z
- Beheren van aanvragen en bestellingen
- Ondersteunen van het verkoopteam op technisch, commercieel en administratief vlak
- Actief meewerken aan klantenbezoeken en opleidingen
Je rapporteert rechtstreeks aan de Customer Service Manager.
Jouw profiel
- Je beschikt over een bachelor in een technische richting
- Ook pas afgestudeerden komen in aanmerking!
- Je hebt een basiskennis Excel
- Je bent communicatief sterk en een echte teamplayer
- Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels.
De arbeidsvoorwaarden
- Een aantrekkelijk brutoloon aangevuld met tal van extralegale voordelen (maaltijdcheques, groeps- & hospitalisatieverzekering, fietsleasing en meer!)
- Werken in een hoogtechnologische multinational met fantastische collega’s
- Grondige opleiding en begeleiding op de werkvloer
- Reële doorgroeimogelijkheden
- Een hands-on en no-nonsense bedrijfscultuur.
- Glijdende werkuren en maar liefst 31 verlofdagen.
Solliciteer direct op deze vacature
Op zoek naar een uitdagende rol als Customer Service Engineer? Solliciteer nu via de website of neem contact op met Sari Decorte van Hays Kortrijk via 056 65 31 39 voor meer informatie.
Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden.
Téléphone: 056653139
Numéro d'agrément
VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35
Brussels n° 00322-406-20121217