Over de organisatie
Je komt terecht in een leuke kmo uit Zemst dat veel flexibiliteit kan aanbieden. Je werkt 40 uren per week en krijgt flexibele werkuren waarbij je kan starten tussen 8 uur en 9 uur. Verder bieden ze naast de 20 wettelijke verlofdagen nog 12 adv-dagen aan. Na een aantal jaar heb je recht op extra verlofdagen.
Jouw nieuwe functie
Als Customer Service en Finance Assistant combineer je customer service taken met ondersteuning in de boekhouding.
Voor customer service heb je veel klantencontacten via telefoon en e-mail omtrent de bestellingen. Je verwerkt de bestelling via het ERP-systeem en volgt nadien de leveringen om ten slotte de facturatie te kunnen uitvoeren. Daarnaast plan je ook onderhouden in en voert je algemene administratieve taken uit.
Je ondersteunt de collega’s op boekhouding ook met administratieve taken zoals het boeken van banken, betalingen van facturen, verwerken van onkostennota’s, opvolgen van betalingsplannen, enzovoort.
Jouw profiel
Voor deze job als Customer Service en Finance Assistant zoekt Hays iemand die:
De arbeidsvoorwaarden
Het bedrijf uit Zemst biedt je naast een onmiddellijk vast contract ook een aantrekkelijk salarispakket aan:
Solliciteer direct op deze vacature
Heb je interesse in deze job met een combinatie customer service en boekhouding uit Zemst? Solliciteer dan zeker via deze onderstaande knop. Voor andere jobs binnen Office Support kan je contact opnemen met Stijn Alens van Hays Diegem.
Téléphone: 027098438