Over de organisatie
Onze klant uit Diegem ligt vlak bij het station en is gemakkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer. Je werkt 38 uren per week met flexibele werkuren waarbij je kan starten tussen 7.30 uur en 9u. Ze verwachten dat je 1x per week tot 18u werkt (17u in de zomerperiode) en 1x per week om 8 uur start. Op termijn zijn er 2 dagen thuiswerk mogelijk. Onze klant staat bekend omwille van zijn goede werksfeer. Ze investeren in hun personeel en bieden een uitgebreide opleiding aan bij de opstart. Op lange termijn zijn er ook doorgroeimogelijkheden binnen het bedrijf.
Jouw nieuwe functie
Als Customer Service medewerker heb je dagelijks veel telefonisch contact met klanten (particulieren) i.v.m. hun bestellingen. De klant belt om een order door te geven waarna jij alles controleert en de bestelling ingeeft. Nadien volg je de leveringen nauwkeurig op en verwittig je de klant in verband met de aankomst of bij vertragingen. Bij rustige momenten help je de collega’s van Sales Support met het ingeven van de contracten in het systeem.
Jouw profiel
Voor deze job als Customer Service zoekt Hays iemand die:
De arbeidsvoorwaarden
Het bedrijf uit Diegem ligt vlak bij het station en kan een snelle opstart aanbieden.
Vanaf het vast contract komen er nog andere extralegale voordelen bij.
Solliciteer direct op deze vacature
Heb je interesse in deze job als customer service voor een bedrijf uit Diegem? Solliciteer dan zeker via deze onderstaande knop. Voor andere jobs binnen Office Support kan je contact opnemen met Stijn Alens van Hays Diegem.
#1096954Téléphone: 027098438