Over de organisatie
Onze klant is een grote, internationale speler actief in de technische sector en gelegen in Geel. Je komt hier terecht in een vlakke structuur en een mooie omgeving met internationaal karakter. Ze voorzien een training on the job en zoeken een enthousiaste Customer Service Medewerker die snel kan opstarten!
Jouw nieuwe functie
In deze gevarieerde Customer Service-functie bestaat jouw takenpakket uit het verwerken van binnenkomende orders en de opvolging hiervan. Daarnaast fungeer je ook als eerste aanspreekpunt voor de klanten, het salesteam en de collega’s.
Bovendien zal je ook nieuwe klanten ontvangen en relaties opbouwen/ onderhouden. Offertes en facturen opstellen, prijzen maken van orders en levertijden doorgeven aan de klant zullen ook jouw verantwoordelijk zijn. Daarnaast ga je ook de debiteuren opvolgen en instaan voor klachtenbehandeling. Tot slot neem je ook het uitsturen van mailings en surveys op jou.
Jouw profiel
Je hebt een bachelor-denkniveau en minimaal een eerste ervaring binnen customer service/ inside sales of een administratieve rol. Een goede kennis van MS Office en ERP is cruciaal. Je hebt een uitstekende beheersing van het Nederlands en een sterke kennis van het Engels / Duits. Qua persoonlijkheid ben je communicatief, een echte teamplayer, flexibel, klantgericht en een administratieve duizendpoot.
De arbeidsvoorwaarden
Je mag rekenen op een mooi salarispakket met extralegale voordelen. Bijkomend kan je ook genieten van glijdende uren en thuiswerk. Het is een voltijdse tewerkstelling met meteen een vast contract, waarbij je training on the job krijgt om jouw skills naar een hoger niveau te tillen. Een snelle opstart is ideaal!
Solliciteer direct op deze vacature
Heb je interesse in deze job? Solliciteer dan snel online en stuur ons je cv, of bel ons op voor meer informatie.
Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden, dit kan via lauranne.daemen@hays.com of op 03 202 79 79.
#LI-DNI