Over de organisatie
Onze klant is een internationaal groeiende speler in de transportsector. Als leverancier van logistieke transportoplossingen zijn zij gespecialiseerd in de verbinding tussen het VK en het vasteland en staan zij achter duurzame oplossingen. Actief in meer dan 30 verschillende landen, zijn zij altijd op zoek naar groei en verbetering. Naast een stabiel team en enorme anciënniteit zoeken zij, wegens uitbreiding, mensen die hun gedrevenheid willen volgen en ook mee willen groeien met het bedrijf.
Jouw nieuwe functie
In deze rol als customer service officer ben je dagelijks verantwoordelijk voor het afhandelen en opvolgen van transportopdrachten. Je informeert klanten proactief over problemen, vertragingen en andere kwesties. Daarnaast denk je creatief en kostenefficiënt mee om oplossingen te vinden voor de klant. Je behandelt extra kosten en probeert deze waar mogelijk te recupereren. Samenwerken in teamverband om de beste service te bieden is een essentieel onderdeel van je functie.
Wat heb je nodig om succesvol te zijn?
- Zeer goede kennis NL-ENG-FR
- Bachelor of ervaring
- Schoolverlaters komen ook in aanmerking
- Interesse in de logistiek
- Kunnen werken met MS-Office (Word, Excel)
- Nauwkeurig, commercieel en probleemoplossend
Wat krijg je hiervoor terug?
- Mooie verloning tussen €2800 - €3500 bruto
- Maaltijdcheques van €8
- Hospitalisatieverzekering
- Groepsverzekering
- Thuiswerk mogelijk na de inwerkperiode
- 30 verlofdagen
- Uren bespreekbaar tussen 8u en 18u
Solliciteer direct op deze vacature
Heb je interesse in deze vacature als customer service officer? Klik dan op 'Solliciteren' of neem snel contact op met Paula Konrade van Hays Office Support op het nummer 050/47.20.41. Is deze vacature niet precies wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een andere positie? Neem dan contact met ons op voor een vertrouwelijk gesprek over jouw carrièremogelijkheden.
#LI-DNI