Over de organisatie
Voor een goede klant, marktleider in de Benelux en actief in de medische sector in regio Aartselaar, zoeken we momenteel een nieuwe collega. Het bedrijf kijkt uit naar iemand om het team van Customer Service te vervoegen.
Jouw nieuwe functie
Je komt terecht in een team en hebt verschillende verantwoordelijkheid waaronder:
- Bestellingen inputten en verwerken in ERP-systeem
- Orders nakijken en opzoekingen doen
- Levertermijnen opvolgen
- Klanten op de hoogte houden van wijzigingen over leveringen in de verschillende landstalen
- Problemen oplossen rond facturatie, levering, retours
- Creditnota’s verwerken
- Eventueel offertes opstellen samen met accountmanager
Jouw profiel
Je hebt minstens 3 jaar ervaring een administratieve functie
Je kan werken met een ERP-systeem
Je hebt een sterke kennis Nederlands, Frans en goed basis Engels
Je bent iemand nauwkeurig, communicatief, georganiseerd en behulpzaam
Je komt graag terecht in een hecht team binnen een internationale firma
Je hebt affiniteit met de medische sector
De arbeidsvoorwaarden
Een voltijds contract met contract van onbepaalde duur na 6 maanden interim
Een marktconform salaris afhankelijk van ervaring (loonvork: € 3000 - € 4000 bruto/maand)
Extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, ecocheques, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, etc.
Na de inwerkperiode de mogelijkheid tot thuiswerk
Dankzij een 40-uren week kan je rekenen op 12 extra vakantiedagen per jaar
Je komt terecht in een mooie moderne werkomgeving en wordt goed opgeleid om een echte expert te worden
Solliciteer direct op deze vacature
Interesse in deze allround job met veel klantencontact en opvolging in de medische sector? Solliciteer dan meteen online met een recent persoonlijk cv!
Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden.
#LI-DNI