CUSTOMER SERVICE MEDEWERKER

Schaarbeek | Customer Service | Learning & Development sector | NL – FR |tijdelijk met optie vast | 1091612
Jouw nieuwe functie
Voor deze functie ben je het eerste aanspreekpunt voor de externe partners en klanten. Je behandelt alle binnenkomende vragen (per telefoon en mail). Je staat ook in contact met interne afdelingen om hierop antwoorden te kunnen bieden. Je bent ook de eerste lijn support voor mensen die niet kunnen inloggen op het platform. Je stelt de eerste basis vragen om hun te helpen met het inloggen. Als het probleem blijft, verwijs je de klant door naar de helpdesk afdeling. Het updaten van de database is ook een van je verantwoordelijkheden, Je zorgt ervoor dat je nieuwe klantprofielen aanmaakt en hun gegevens aanpast.

Jouw profiel
Voor deze functie van customer service medewerker beschik je idealiter reeds over een eerste professionele ervaring in een klantgerichte functie, maar het is geen vereiste. Je spreekt vloeiend Frans en Nederlands, gezien je in contact staat met klanten, verspreid over heel België. Daarnaast ben je computervaardig en beschik je over een goede kennis Microsoft Office. Je bent communicatief, positief ingesteld, oplossingsgericht en je staat graag in contact met mensen.

De arbeidsvoorwaarden
Voor deze customer service functie biedt onze klant jou een voltijdse tewerkstelling aan binnen een familiale en warme werkomgeving. Onze klant biedt een zeer aantrekkelijke salaris met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering (voor jou en je hele familie), groepsverzekering, ongeveer 100€ nettovergoeding, transportvergoeding van 100%. Je werkt van maandag tot vrijdag 40u/week met zeer flexibel uurrooster. Je mag starten om 7u in de ochtend en stoppen om 16u. Je krijgt een totaal van 32 vakantiedagen per jaar en vanaf je tweede jaar anciënniteit, krijg je een extra-vakantiedag per jaar. Je krijgt ook de mogelijkheid om 3 dagen/week aan home-working te doen.

Over de organisatie
Onze klant is een grote naam in Learning & Development en is gelegen in Schaarbeek. Het gebouw is gemakkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer, alsook met de auto. Je komt terecht in een bedrijf dat veel aandacht schenkt aan een goede work-life balance en het welzijn op het werk. Je maakt deel uit van een leuk team van 6 mensen.

Wat nu?
Ben je geïnteresseerd in deze klantgerichte positie? Solliciteer online door op de onderstaande knop te klikken of stuur je cv naar Anaïs Notel via anais.notel@hays.com
#1091612
Click here to access HAYS Privacy Policy, which provides detailed information on how we use and protect your personal information, and your rights in relation to this.

Summary

Job Type
Temporary
Industry
Formation & Training
Location
Schaarbeek
Specialism
Customer Service and Call Centre
Pay
Full package van extralegale voordelen
Ref:
1091612

Talk to a consultant

Talk to Anais Notel, the specialist consultant managing this position, located in Bruxelles
Hays Bruxelles, Avenue Louise 326

Telephone: 02 541 16 52