Commerciële ondersteuning I Gent I Nl & Fr I Aantrekkelijk verloningspakket I Voedingssector | 1093165
Jouw nieuwe functie
Als customer service agent kom je terecht in een internationale onderneming die een grote speler is binnen de voedingssector. Je komt terecht in een team van 7 andere customer service medewerkers en je rapporteert aan de Customer Service Teamleader. Je bent het algemeen aanspreekpunt voor de klanten en staat hen te woord bij vragen, problemen of klachten. Je staat in voor het dagelijks verwerken van de klantenorders die telefonisch of via het online orderplatform binnenkomen. Je neemt telefonisch contact op met de klanten om hen nieuwe producten en promoties voor te stellen, dit in het kader van het bieden van de beste klantenservice. De orders die je verwerkt hebt volg je op tot aan levering en facturatie. Daarnaast werk je ook nauw samen met IT om problemen in het gebruikte ERP pakket na te gaan, dit om te zorgen dat het orderproces vlot blijft lopen. Tenslotte verwerk je alle nodige administratie, klantendata, rapporteringen, planning en klachten.
Wat heb je nodig om succesvol te zijn?
Je beschikt over een hoger diploma of je bent gelijkwaardig door enkele jaren ervaring. Pas afgestudeerden komen ook in aanmerking. Naast het Nederlands beschik je over een professionele kennis van het Frans. Je bent computervaardig en beschikt over een vlotte kennis van het MS Office pakket, kennis SAP is een pluspunt. Je bent stressbestendig, gaat nauwkeurig te werk en hands-on ingesteld. Je hanteert een open communicatie en je gaat graag oplossingsgericht te werk.
Wat krijg je hiervoor terug?
Onze klant biedt jou een allround functie aan binnen een internationale context. Je werkt in een 38,5-urenstelsel met een glijdend uurrooster. Hiervoor ontvang je een verloning dat zich situeert tussen de €2400-2900 bruto aangevuld met maaltijdcheques van €8, ecocheques van €250, groeps-en hospitalisatieverzekering en 9 adv-dagen.
Over de organisatie
Onze klant is een Belgisch bedrijf dat is geëvolueerd tot een Europese voedingsgroep die kwalitatief hoogstaande voedingsproducten produceert en verkoopt. Zij zijn actief in o.a. diepvriesproducten en oliën en vetten. Je werkt vanuit het nieuwe kantoor in Gent in open bureaus waar er een warme en familiare sfeer hangt.
Solliciteer voor deze vacature
Heb je interesse in deze vacature als Customer Service Agent? Klik dan op 'Solliciteren' en stuur een up-to-date cv. Telefonisch kan je contact opnemen met Nick De Boom op 09/210.52.72. Is deze vacature niet precies wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een andere positie, neem dan contact met ons op voor een vertrouwelijk gesprek over jouw carrièremogelijkheden. #1093165
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.
Résumé
Type d'emploi
CDI
Secteur
Retail & Consumer Goods
Lieu
Gent
Spécialité
Customer Service and Call Centre
Salaire
Aantrekkelijk verloningspakket
Réf. :
1093165
Contacter un consultant
Contactez Nick De Boom, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Ghent