Jouw nieuwe werkgever
Onze klant is een internationaal, financieel gezond bedrijf gelegen in regio Antwerpen en actief in de pharmasector. Samen met hen zijn we momenteel op zoek naar een nauwkeurige en administratieve customer service medewerker.
Jouw nieuwe functie
Je zal terechtkomen in het team van Customer Service dat 8 medewerkers telt. De grootste taak in de functie ligt op de orderverwerking a-z. Je ontvangt het order van de klant of externe sales, verwerkt het in het systeem en maakt de orderbon op. Deze bon geef je door aan de medewerkers in het magazijn, die voor jou de goederen gaan picken. Het magazijn overhandigt jou de nodige documenten, zodat jouw collega’s het transport kunnen regelen via de vaste partners. Tot slot neem je ook de facturatie voor jouw rekening.
Jouw profiel
Voor deze vacature van Customer Service Medewerker zoeken we een gemotiveerd, nauwkeurig persoon met verantwoordelijkheidszin. Je pikt snel nieuwe zaken op gezien de korte termijn van deze opdracht. Ook ben je niet afgeschrikt van repetitieve taken. Gezien het internationaal karakter van het bedrijf heb je naast het Nederlands een vlotte kennis van het Engels, dat ook de voertaal is. Daarnaast is kennis hebben van het Duits ook vereist. Onze klant werkt bovendien met Axapta, maar het is geen must om dit reeds te kennen; het kan zeker aangeleerd worden. Tenslotte is het zeer belangrijke dat je houdt van administratie, nauwkeurigheid voor jou vanzelfsprekend is en je gestructureerd werkt.
Aanbod
Je komt terecht in een kleiner departement van een groot bedrijf. Het brutosalaris wordt aangevuld met extralegale voordelen zoals thuiswerk, 12 extra vakantiedagen, maaltijdcheques, hospitalisatie -en groepsverzekering. Je komt terecht in een hecht en tof team en werkt in goede daguren.
Solliciteer nu! Heb je zin in deze uitdaging als Customer Service in regio Antwerpen? Solliciteer dan snel online en bezorg ons vandaag nog jouw cv!
#LI-DNI