Over de organisatie
Jouw nieuwe werkgever is een toonaangevend bedrijf in de transport- en logistieke sector binnen Noord-Europa. Ze bieden een breed scala aan diensten, waaronder vrachtvervoer over zee en logistieke oplossingen op maat voor diverse industrieën. Momenteel zijn ze vooral actief in de automotive industrie, papier en staal. Met één van de grootste netwerken van veerbootroutes in Europa, innovatieve logistiek en een sterke focus op duurzaamheid, is deze speler een stabiele en betrouwbare partner met een solide financiële positie en een jaarlijkse miljardenomzet.
Jouw nieuwe functie
Als Customer Service Representative Export heb je je eigen klantenportefeuille en ben je hun eerste aanspreekpunt. Je volgt de bestellingen en logistieke processen op van a tot z. Jouw takenpakket ziet er als volgt uit:
Het aannemen en verwerken van binnenkomende bestellingen in de shared mailbox.
Het afstemmen met interne afdelingen: magazijn, transport etc.
Het administratief organiseren van het transport: inboeken van slots op schepen etc.
Het administratief registreren van gegevens in de systemen van de klanten.
Het communiceren van alle relevante informatie naar de betrokken partijen (status leveringen etc.).
Jouw profiel
Je beschikt idealiter al over een eerste ervaring in Customer Service binnen de logistieke sector.
Je bent gemotiveerd, communicatief sterk en klantgericht.
Je hebt sterke administratieve en organisatorische skills en je werkt nauwkeurig.
Je bent assertief, een initiatiefnemer en kan snel schakelen wanneer nodig.
Je kan zeer goed zelfstandig werken, maar kan evengoed functioneren in teamverband.
Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels, en kan je mannetje staan in het Frans.
Je bent IT-minded en leert snel werken met nieuwe systemen en programma’s.
Je hebt ervaring met transportdocumenten, douanedocumenten of CRM-systemen zoals SAP. Dit is een sterke troef.
De arbeidsvoorwaarden
In ruil voor deze fantastische opportuniteit als Customer Service Representative Export wordt jouw inzet beloond met:
Een marktconform salaris
Maaltijdcheques van €8/dag
Hospitalisatieverzekering
Groepsverzekering
2 thuiswerkdagen
Glijdende werkuren en flexibele regeling overuren: verlofdagen of uitbetalen
20 vakantie dagen + 6 adv-dagen en 3 sectorale verlofdagen
Personeelsvoordelen: benefits at work + optie om gratis gebruik te maken van de ferrylijnen tussen Calais en Dover met je gezinswagen
Solliciteer direct op deze vacature
Heb je interesse in deze job als Customer Service Representative Export binnen de logistieke- en transportsector? Klik op ‘solliciteer nu’ om ons jouw cv te bezorgen. Voor verdere info kan je terecht bij onze collega’s van Hays Office: Eva De Brabant via 09/210 52 76 of Nicole Flores via 09/210 52 74. Na een eerste screening via Hays, zullen er 1 à 2 gesprekken doorgaan met onze partner. Uiteindelijk ontvang je een loonvoorstel op maat.
Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over jouw carrièremogelijkheden.
#LI-DNI