CUSTOMER SUPPORT NL-FR MEDISCHE SECTOR 80%

Regio Aartselaar | Customer Support – front office | Problem solver, communicatief, teamplayer | NL-FR | 4/5e
Jouw werkgever

Voor onze klant, een internationale speler binnen de medische sector in de regio Aartselaar, kijkt Hays Antwerpen Office Professionals momenteel uit naar een collega om het Customer Support team te vervoegen.

Jouw functie

Je komt terecht in het team van Customer Support dat 4 collega’s telt. Samen zijn jullie het aanspreekpunt voor alle B2B klanten in de regio’s België en Nederland. De communicatie verloopt zowel via telefoon als per email, en je volgt elke case van a tot z op. De pure orderentry behoort niet tot jouw takenpakket, dit ligt bij 2 directe collega’s. Jijzelf en het team van Customer Support staan nauw in contact met de klanten omtrent allerhande vragen. Hoofdzakelijk zal je vragen beantwoorden omtrent bestellingen, levertermijnen en of een product al dan niet nog op voorraad is. Indien er een foute levering is gebeurd of er een foute prijs staat op de factuur, neem je dit in handen en doe je het nodige om een creditnota op te stellen of een retour in orde te brengen. Om elke klant correct te kunnen adviseren en te allen tijde te kunnen servicen sta je nauw in contact met collega’s van andere afdelingen, zoals de boekhouding, product management, logistiek, supply chain… Kortom, de job is een mooie mix van 50% klantencontact en 50% administratie en dossieropvolging.

Jouw profiel

Voor onze klant primeert relevante werkervaring boven een bepaald diploma. Gezien het ruime productgamma, specifieke productkennis verwachten zij wel iemand met een hoger denkniveau. Een eerste ervaring binnen customer service of customer care is quasi een must. Ze zoeken echt iemand die energie haalt uit het verder helpen van klanten en het oplossen van problemen. Kennis van SAP is een grote plus maar geen must. Het is wel van belang dat je je naast het Nederlands ook goed kan uitdrukken in het Frans. Tweetaligheid is geen vereiste, maar je kan je wel verstaanbaar maken en de klacht behartigen. Daarnaast ben je iemand zeer klantgericht, luistervaardig en communicatief sterk. Je handelt in functie van oplossingen, schakelt waar mogelijk proactief en bent van nature uit zeer nauwkeurig. Ook ben je een teamplayer en behulpzaam, zowel naar je klanten als eigen collega’s, en ben je niet bang om je verantwoordelijkheid op te nemen. Ten slotte ben je stressbestendig, gestructureerd en kan je prioriteiten stellen als er veel zaken op je af komen.

Aanbod

Bij onze klant kom je terecht in een mooie moderne omgeving met open space en aparte eilanden. Ze zijn een internationale speler maar op lokaal niveau heerst een informele cultuur en vlakke structuur. Voor het is het van belang dat je houdt van werken met én voor mensen! Het gaat om een parttime 4/5de positie met snelle opstart, Naast het mooie brutomaandsalaris bieden ze tal van extralegale voordelen. Op jaarbasis kan je meer dan 30 vakantiedagen opbouwen, en na een inwerkperiode heb je de mogelijkheid tot 2 dagen telewerk per week.

Solliciteer nu!

Heb jij interesse in deze brede klantgerichte Customer Support functie met verantwoordelijkheid en afwisseling, en spreek je een aardig mondje Frans? Aarzel dan niet en solliciteer online via de online button! Ergens toch een vraag, neem dan contact op met Katrien Kosik van Hays Antwerpen. #1095023
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
CDI
Secteur
Soins de santé & Médical
Lieu
Aartselaar
Spécialité
Customer Service and Call Centre
Salaire
2500-3500 bruto (op FT-basis) + voordelen
Réf. :
1095023

Contacter un consultant

Contactez Katrien Kosik , le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Antwerpen
Hays Antwerpen, Noordersingel 23 C4

Téléphone: 032027964