Over de organisatie
Onze klant is een innovatieve dienstverlener actief in de betaaloplossingen en financiële technologie. Het bedrijf ondersteunt ondernemers en organisaties met veilige en gebruiksvriendelijke systemen voor zowel fysieke als digitale betalingen.
Jouw nieuwe functie
Als Customer Support officer bij dit bedrijf groei je zeker uit tot een specialist als het gaat om betaaloplossingen. In samenwerking met je collega’s sta je in voor het oplossen van storingen aan betaalterminals en biedt ondersteuning bij uiteenlopende vragen en uitdagingen bij klanten. Daarnaast denk je actief mee over verbeteringen en draag je bij aan een optimale dienstverlening. Het contact met klanten verloopt voornamelijk telefonisch, maar ook via chat, mail en sociale media. En je staat er zeker niet alleen voor, je werkt samen met een team van ongeveer twintig collega’s en krijgt ook de benodigde trainingen en opleidingen die je startklaar maken.
Jouw profiel
Minimaal een diploma secundair onderwijs
Ervaring is een troef geen vereiste
Zeer goede kennis NL-FR, kennis van het EN is een troef
Flexibel uurrooster
Administratief sterk en nauwkeurig
Klantgerichte instelling en communicatief sterk
De arbeidsvoorwaarden
Aantrekkelijke verloning tussen € 2800 en € 3500 bruto/maand
Maaltijdcheques
Ecocheques
Werkweek van 40u + thuiswerk is mogelijk
Kilometervergoeding
Thuiswerkvergoeding
12 adv-dagen bovenop de 20 wettelijke verlofdagen
Je krijgt de nodige opleiding en begeleiding
Solliciteer direct op deze vacature
Heb je interesse in deze job als customer support officer? Solliciteer dan snel online en stuur ons je cv, of contacteer Maïté Oosterlinck van Hays Office Professionals op het nummer 050/47 20 47
Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden.
#LI-DNI