Deeltijds administratief bediende - tijdelijk

Olen | Internationale speler | Administratie | Deeltijds | Tijdelijk | NL-EN | Flexibele uren | 1096544

Jouw nieuwe werkgever
Je komt terecht in een hoogtechnologisch bedrijf met een internationale werksfeer maar toch een familiaal karakter. Onze klant hecht enorm veel belang aan een goede teamspirit en organiseert daarom op regelmatige tijdstippen een familiedag, alsook leuke events onder de collega’s. Bovendien hebben ze ook glijdende werkuren wat je work-life balance ten goede komt.

Jouw nieuwe functie
Jij zal in deze functie verantwoordelijk zijn voor een brede waaier aan administratieve taken:

  • Zo sta je enerzijds in voor de orderopvolging, dit tot en met levering bij de klant
  • Je bereidt offertes voor en verstuurt deze naar je klanten, je houdt alle contractuele data bij in de database en kijkt zo na hoeveel stock er nog is en communiceert dit naar je collega’s van aankoop
  • Administratieve opvolging van leveringen en verzendingen
  • Ten slotte beheer je ook de contracten en garantievoorwaarden en ben je back-up voor het onthaal
  • Aan afwisseling en uitdaging op termijn geen gebrek!

Jouw profiel

  • Bachelor denkniveau of gelijkgesteld door ervaring
  • Je hebt minstens een eerste ervaring binnen administratie op zak
  • Kennis van douane/verzending is een grote troef maar zeker geen must
  • Verder kan je vlot werken met MS Office
  • Je bent iemand met verantwoordelijkheidszin, betrokken en gemotiveerd
  • Je staat open voor vernieuwing en werkt administratief zeer nauwkeurig
  • Ten slotte is een goede kennis van het Nederlands & Engels vereist, elke andere taal is een pluspunt

De arbeidsvoorwaarden
Aan deze afwisselende job waarin je verantwoordelijkheid kan nemen, koppelen ze een aantrekkelijk salarispakket, afgestemd op jouw ervaring en initiatief dat je toont:

  • Deeltijdse tewerkstelling tussen de 20 en 25 uur per week, uren onderling te bespreken
  • In eerste instantie tijdelijk voor een periode van 1 jaar (kans op verlenging)
  • Glijdende werkuren
  • Toffe collega’s + aangename werkomgeving
  • 12 ADV dagen, vrij te kiezen

Solliciteer meteen
Stel vandaag nog jouw kandidatuur en wie weet start jij binnenkort in deze leuke functie met veel afwisseling en verantwoordelijkheid! Solliciteer online of contacteer Phoenix De Jonghe van Hays Herentals via phoenix.dejonghe@hays.com

#1096544
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
CDD (option CDI)
Secteur
Technology & Internet Services
Lieu
Olen
Spécialité
PA and Secretarial
Salaire
Mooi salarispakket aangevuld met MC's
Réf. :
1096544

Contacter un consultant

Contactez Phoenix De Jonghe, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Herentals
Hays Herentals, Atealaan 34A

Téléphone: 014 48 03 67

Emplois similaires à Deeltijds administratief bediende - tijdelijk

  • TIJDELIJK ADMINISTRATIEF BEDIENDE

    Tijdelijk Administratief medewerker | Regio Antwerpen (2030) | Vlotte kennis Nederlands en Engels |
    Antwerpenaantrekkelijk salarispakket aangevuld met extralegale voordelen
  • OFFICE ASSISTANT (80%)

    Steenokkerzeel | Office Assistant | Nederlands en Frans | Familiale werkomgeving| 4/5 tewerkstelling | 1096109
    SteenokkerzeelAantrekkelijke verloning met onkostenvergoeding, verzekeringen en GSM abonnement
  • TIJDELIJK ADMINISTRATIEF BEDIENDE

    Klantendienst | Administratie | Douane | Logistiek | Documentatie | 1096736
    StadenAantrekkelijk loon met MC en 6 adv
  • OPERATIONS ADMINISTRATOR

    Regio Antwerpen | Operations administrator | Grote speler in leasingwereld | NL – EN | Fulltime | 1095967
    Antwerpen2000 - 3500
  • Assistant(e) Administratif(ve)

    Louvain-la-Neuve | Assistant(e) Administratif(ve) | FR/NL | Intérim en vue de CDI | 1096257
    Louvain-la-Neuve2300 - 3300€ + Avantages