Over de organisatie
Onze klant is een overheidsorganisatie met een brede dienstverlening. Zij leveren drinkwater, industrieel water, saneren afvalwater, stellen hun aankoopexpertise ter beschikking en beheren publieke gebouwen.
Jouw nieuwe functie
Samen met je team van 16 gebouwbeheerders ben je verantwoordelijk voor een 140-tal gebouwen
Focus is het onderhoud wat betreft HVAC, zwembadtechnieken, sanitair, elektriciteit, buitenafwerking, schrijnwerk, enz.
Het team kan zelfstandig de opvolging van hun gebouwen doen, jouw rol is vooral de processen doorgronden, knelpunten identificeren, oplossingen voorstellen en aanpassingen initiëren
Je maakt heldere procedures op en stemt af met verschillende stakeholders
De planning en prioriteiten worden door jou bewaakt
Als leidinggevende heb je eveneens een verantwoordelijkheid als coach en motivator met opbouwende feedback en ondersteuning in complexe dossiers
Je maakt resultaten bespreekbaar en zet in op werkoverleg en kennisdeling
Rapporten haal je uit het FMIS systeem (MCS Spacewell) - nieuwe rapporteringsbehoeften kan je zelf uitwerken
Verder heb je een actieve rol bij de aanbestedingen (opmaak bestekken, evaluatie offertes, …) samen met aankoop
Tot slot vertegenwoordig je Farys bij steden en gemeenten, leveranciers en dienstverleners
Je rapporteert aan de Divisiemanager onderhoud
Jouw profiel
We zoeken iemand met een Masterdiploma – hier kan niet van worden afgeweken
Je hebt minstens 4 jaar ervaring binnen facility management/ projectmanagement in de bouw en/of HVAC-sector
Ervaring in een leidinggevende functie is een must
Enige kennis van technieken/ HVAC is belangrijk, net als een rijbewijs B
Qua persoonlijkheid kan je jezelf herkennen in ‘assertieve bescheidenheid’
De arbeidsvoorwaarden
Voor deze uitdagende en gevarieerde job kan je rekenen op een aantrekkelijk salarispakket dat aangevuld wordt met flexibele werktijden en extra verlofdagen. Je krijgt bij dit bedrijf een de nodige opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden én een zeer mooie balans tussen werk-privé d.m.v. aantrekkelijke werkuren en zeer veel verlof. Naast je brutoloon krijg je sowieso maaltijdcheques (€8), een hospitalisatie- en groepsverzekering, bedrijfsfiets of – wagen, tussenkomst internet, fietsvergoeding, diverse premies en kortingen en een compensatie van overuren met verlof. Telewerk is eveneens mogelijk.
Solliciteer direct op deze vacature
Interesse in de job van diensthoofd facility management bij onze klant te Gent? Solliciteer op deze vacature via de onderstaande knop of contacteer Jonas Deschamps op 0498 17 66 79.
Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden.
Téléphone: 0498 17 66 79
Numéro d'agrément
VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35
Brussels n° 00322-406-20121217