DIENSTHOOFD FACILITY MANAGEMENT (ONDERHOUD)

Facilitair beheer | sportaccommodaties, zorgcentra, brandweerkazernes | 16 gebouwbeheerders | Masterdiploma

Over de organisatie

Onze klant is een overheidsorganisatie met een brede dienstverlening. Zij leveren drinkwater, industrieel water, saneren afvalwater, stellen hun aankoopexpertise ter beschikking en beheren publieke gebouwen.


Jouw nieuwe functie

  • Samen met je team van 16 gebouwbeheerders ben je verantwoordelijk voor een 140-tal gebouwen

  • Focus is het onderhoud wat betreft HVAC, zwembadtechnieken, sanitair, elektriciteit, buitenafwerking, schrijnwerk, enz.

  • Het team kan zelfstandig de opvolging van hun gebouwen doen, jouw rol is vooral de processen doorgronden, knelpunten identificeren, oplossingen voorstellen en aanpassingen initiëren

  • Je maakt heldere procedures op en stemt af met verschillende stakeholders

  • De planning en prioriteiten worden door jou bewaakt

  • Als leidinggevende heb je eveneens een verantwoordelijkheid als coach en motivator met opbouwende feedback en ondersteuning in complexe dossiers

  • Je maakt resultaten bespreekbaar en zet in op werkoverleg en kennisdeling

  • Rapporten haal je uit het FMIS systeem (MCS Spacewell) - nieuwe rapporteringsbehoeften kan je zelf uitwerken

  • Verder heb je een actieve rol bij de aanbestedingen (opmaak bestekken, evaluatie offertes, …) samen met aankoop

  • Tot slot vertegenwoordig je Farys bij steden en gemeenten, leveranciers en dienstverleners

  • Je rapporteert aan de Divisiemanager onderhoud


Jouw profiel

  • We zoeken iemand met een Masterdiploma – hier kan niet van worden afgeweken

  • Je hebt minstens 4 jaar ervaring binnen facility management/ projectmanagement in de bouw en/of HVAC-sector

  • Ervaring in een leidinggevende functie is een must

  • Enige kennis van technieken/ HVAC is belangrijk, net als een rijbewijs B

  • Qua persoonlijkheid kan je jezelf herkennen in ‘assertieve bescheidenheid’


De arbeidsvoorwaarden

Voor deze uitdagende en gevarieerde job kan je rekenen op een aantrekkelijk salarispakket dat aangevuld wordt met flexibele werktijden en extra verlofdagen. Je krijgt bij dit bedrijf een de nodige opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden én een zeer mooie balans tussen werk-privé d.m.v. aantrekkelijke werkuren en zeer veel verlof. Naast je brutoloon krijg je sowieso maaltijdcheques (€8), een hospitalisatie- en groepsverzekering, bedrijfsfiets of – wagen, tussenkomst internet, fietsvergoeding, diverse premies en kortingen en een compensatie van overuren met verlof. Telewerk is eveneens mogelijk.


Solliciteer direct op deze vacature

Interesse in de job van diensthoofd facility management bij onze klant te Gent? Solliciteer op deze vacature via de onderstaande knop of contacteer Jonas Deschamps op 0498 17 66 79.

Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden.


#LI-DNI
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
CDI
Secteur
Construction
Lieu
Gent
Spécialité
Construction Management
Salaire
€4500 - €6700 met extra's
Réf. :
1100991

Contacter un consultant

Contactez Jonas Deschamps, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Kortrijk
Hays Kortrijk, Brugsesteenweg 255

Téléphone: 0498 17 66 79

Numéro d'agrément 


VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35 


Brussels n° 00322-406-20121217 

Emplois similaires à DIENSTHOOFD FACILITY MANAGEMENT (ONDERHOUD)

  • Kantoorverantwoordelijke

    Wilrijk | Kantoorverantwoordelijke verzekeringen | Ervaring | Leiding | Commercieel | Insurance | 1109963
    WilrijkVanaf 4500 euro bruto/maand + extralegale voordelen
  • FREELANCE FACILITY MANAGER

    Facility management van grote bedrijfssite | Eerste ervaring vereist | voorziene duur: 1 jaar minimum
    Antwerpen€600 - €750 per dag
  • Office & Facility Coördinator (parttime)

    Antwerpen | Coördinerende rol | Beheer facility | Halftijds | Vast contract | 1109674
    Antwerpen€ 3000 - € 3800 bruto + voordelen
  • Junior Facility Coördinator

    Vilvoorde | Facility Coördinator| Internationaal bedrijf | 32 verlofdagen| ENG-NL | Vast contract
    VilvoordeMax 3900 euro BRUTO
  • Facility Manager

    ScioTeq | Kortrijk | facility| leidinggevend | technische omgeving | bedrijfswagen | mooie voordelen | 1109617
    KortrijkAantrekkelijk salaris