Executive Assistant NL/FR

Hasselt | Rechterhand Directie | Tweetalig NL/FR | Work-life-balance

Over de organisatie

Onze klant is een toonaangevende speler met een sterke reputatie op de Belgische markt. Het bedrijf combineert een moderne werkomgeving met een mensgerichte cultuur, waar innovatie en klantgerichtheid centraal staan. Je komt terecht in een stabiele organisatie die investeert in opleiding en ontwikkeling, en waar teamwork en flexibiliteit belangrijk zijn.

Jouw nieuwe functie

Als management assistant ben je de rechterhand van de Vice-CEO en heb je o.a. volgende taken:
  • Het beheer van de agenda en zorgen voor een correcte en efficiënte planning
  • Aanspreekpunt zijn voor verschillende stakeholders
  • Zorgen voor de juiste documentatie
  • Het ontvangen van klanten
  • Ondersteuning bij events
  • Presentaties voorbereiden
  • Bereid zijn de verplaatsing te maken tussen Hasselt en Luik
  • Ad hoc administratieve taken zoals het notuleren en verslagen schrijven

Jouw profiel

  • Je hebt ervaring op zak als Management Assistant en een bachelordiploma
  • Je spreekt zeer vlot Nederlands en Frans (must!)
  • Je bent gekend met de MS Office programma’s, met name PowerPoint en Excel
  • Je bent iemand communicatief, nauwkeurig, flexibel en betrouwbaar
  • Je staat sterk in de schoenen en kan discreet omgaan met informatie

De arbeidsvoorwaarden

  • Een vast contract aangevuld met extralegale voordelen
  • Een uitdagende en variërende functie met verantwoordelijkheid
  • Een fijne werkomgeving waar je jezelf kan ontwikkelen en ook kansen krijgt om mee na te denken en een impact te hebben
  • Een goede work-life-balance met de nodige flexibiliteit

Solliciteer direct op deze vacature

Heb je interesse in deze job? Solliciteer dan snel online en stuur ons je cv, of bel ons op voor meer informatie.

Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden.


#LI-DNI
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
CDI
Secteur
Other
Lieu
Hasselt
Spécialité
Office management
Salaire
Marktconform salaris + voordelen
Réf. :
1110554

Contacter un consultant

Contactez Asma Chahchah, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Antwerp
Hays Antwerp, Noordersingel 23 C4

Téléphone: +3232027965

Numéro d'agrément 


VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35 


Brussels n° 00322-406-20121217 

Emplois similaires à Executive Assistant NL/FR

  • Administratief Servicecoördinator (NL/FR)

    Facturatie I Planning I Admin I ERP I Nederlands I Frans I Antwerpen
    AartselaarLoon volgens barema
  • Administrative Assistant

    Brussel | Real Estate | Admin Assistant | Interim met optie vast | FR/NL + EN B2 | Bachelor + Ervaring
    Brussels3000-3500euro bruto/maand
  • Project Manager Assistant

    Louvain-la-Neuve | Project Manager Assistant | FR + NL + EN | Intérim en vue de CDI | 1105508
    Louvain-la-Neuve2500€ - 3500€ brut + avantages
  • Commercial Assistant

    Brussel | Vast contract | Commercieel Assistant | 35u/Week | 29 verlof dagen | Bachelor + ervaring | FR/NL
    Brussels3500 - 4500 euro bruto + Extralegale voordelen
  • Administratief medewerker NL-FR (asap tot dec 2025)

    Kontich | Administratieve duizendpoot (admin, facturatie, planning) | Internationaal technisch bedrijf | FT
    Kontich€2500 - €3500 bruto/maand + voordelen