Over de organisatie
Onze klant is een toonaangevende speler met een sterke reputatie op de Belgische markt. Het bedrijf combineert een moderne werkomgeving met een mensgerichte cultuur, waar innovatie en klantgerichtheid centraal staan. Je komt terecht in een stabiele organisatie die investeert in opleiding en ontwikkeling, en waar teamwork en flexibiliteit belangrijk zijn.
Jouw nieuwe functie
Als management assistant ben je de rechterhand van de Vice-CEO en heb je o.a. volgende taken:
- Het beheer van de agenda en zorgen voor een correcte en efficiënte planning
- Aanspreekpunt zijn voor verschillende stakeholders
- Zorgen voor de juiste documentatie
- Het ontvangen van klanten
- Ondersteuning bij events
- Presentaties voorbereiden
- Bereid zijn de verplaatsing te maken tussen Hasselt en Luik
- Ad hoc administratieve taken zoals het notuleren en verslagen schrijven
Jouw profiel
- Je hebt ervaring op zak als Management Assistant en een bachelordiploma
- Je spreekt zeer vlot Nederlands en Frans (must!)
- Je bent gekend met de MS Office programma’s, met name PowerPoint en Excel
- Je bent iemand communicatief, nauwkeurig, flexibel en betrouwbaar
- Je staat sterk in de schoenen en kan discreet omgaan met informatie
De arbeidsvoorwaarden
- Een vast contract aangevuld met extralegale voordelen
- Een uitdagende en variërende functie met verantwoordelijkheid
- Een fijne werkomgeving waar je jezelf kan ontwikkelen en ook kansen krijgt om mee na te denken en een impact te hebben
- Een goede work-life-balance met de nodige flexibiliteit
Solliciteer direct op deze vacature
Heb je interesse in deze job? Solliciteer dan snel online en stuur ons je cv, of bel ons op voor meer informatie.
Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden.
#LI-DNI