Expert Advisor - Center of Expertise

Klantendienst I commercieel I Technisch I Klantgericht I Nederlands I Mechelen

Over de organisatie

Telenet is een toonaangevende speler in de Belgische telecom en entertainmentsector.
Ze verbinden mensen met elkaar en met de wereld, via innovatieve digitale oplossingen. Of het nu gaat om internet, televisie, mobiele telefonie of zakelijke diensten: bij Telenet staat de klant centraal.

Ze geloven in samenwerking, groei en het creëren van een werkomgeving waar iedereen zich kan ontplooien. Werken bij Telenet betekent deel uitmaken van een dynamisch team dat elke dag het verschil maakt — voor klanten én collega’s.

Jouw nieuwe functie

Als Expert Advisor ben jij verantwoordelijk voor het volledige klantentraject – van eerste contact tot oplossing – bij onze meest complexe en waardevolle dossiers.
Je werkt over verschillende domeinen heen: verkoop, verhuis, technische vragen, Fiber, BASE en digitale interacties.

Je :
  • Behandelt vragen en klachten vlot, correct en empathisch.
  • Voert rootcause-analyses uit en denkt mee over verbeteringen.
  • Werkt proactief en autonoom, met oog voor kwaliteit en klantentevredenheid.
  • Hanteert het first time right-principe en houdt de databank up-to-date.
  • Inspireert collega’s door kennis te delen en minder ervaren teamleden te coachen.
  • Brainstormt, analyseert en documenteert samen met je team.
  • Past je flexibel aan in een veranderende omgeving en blijft kalm onder druk.

Jouw profiel

  • Technisch inzicht en het vermogen om snel nieuwe tools en processen onder de knie te krijgen.
  • Sterke communicatieve vaardigheden en een proactieve commerciële attitude.
  • Analytisch denkvermogen, time management, veerkracht en stressbestendigheid.
  • Zin om mee te bouwen aan een sterk team en een betere klantbeleving.
  • Vloeiend Nederlands, zowel gesproken als geschreven.

De arbeidsvoorwaarden

  • Een vast contract vanaf dag één.
  • 40% hybride werken na een inloopperiode van 3 maanden op kantoor.
  • Werkuren tussen 8u en 20u, in shifts zoals bv. 8u–16u30. Geen weekendwerk!
  • Planning 6 weken op voorhand, zodat jij je leven goed kan organiseren.
  • Een sterk loonpakket met extra legale voordelen: Maaltijdcheques, personeelskorting op Telenet-diensten, hospitalisatieverzekering & pensioenfonds en Incentives.

Solliciteer direct op deze vacature

Heb je interesse in deze job? Solliciteer dan snel online en stuur ons je cv, of bel ons op voor meer informatie.

Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden.


#LI-DNI
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
CDI
Secteur
Telecoms
Lieu
Mechelen
Spécialité
Customer Service and Call Centre
Salaire
Competitief salaris met tal van legale en extralegale voordelen
Réf. :
1110055

Contacter un consultant

Contactez Audrey Melis, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Ghent
Hays Ghent, Kortrijksesteenweg 1084

Téléphone: 032027976

Numéro d'agrément 


VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35 


Brussels n° 00322-406-20121217