Facility Coördinator

Vilvoorde | Facility Coördinator| Internationaal bedrijf | 32 verlofdagen| ENG-NL | Vast contract | Doorgroeim

Over de organisatie

Onze klant is een internationale speler , bekend om zijn open bedrijfscultuur, hoge stabiliteit en senioriteit. Het bedrijf groeit snel en stimuleert daarbij een positieve werksfeer . In je eerste week krijg je 3 dagen training om ervoor te zorgen dat je alle nodige informatie over het bedrijf krijgt. Daarna ben je vrij om extra opleidingen aan te vragen indien nodig

Jouw nieuwe functie

Voor onze klant in Vilvoorde is Hays op zoek naar een enthousiaste Facility Coördinator om hun team van de subdivisie ‘harde voorzieningen’ uit te breiden.

Als Facility Coördinator zorg je ervoor dat de problemen in het bedrijf steeds tijdig en correct worden opgelost. Dit kunnen problemen zijn in verband met de infrastructuur, de apparatuur en de gebouwen van het bedrijf. Je hebt dagelijkse contacten met interne en externe departementen wanneer er bepaalde storingen of klachten zijn. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het opmaken van planningen en werkvergunningen.

Verder sta je in contact met het veiligheidsteam en leveranciers in verband met de correcte opvolging van keuringen en onderhoudswerken. Ook ben je verantwoordelijk voor het opmaken van bestellingen in het bedrijfseigen systeem en sta je in voor een nauwkeurige facturatie. Tot slot, bied je ondersteuning aan de technische afdeling en denk je mee na over eventuele verbeteringen

Jouw profiel

Voor deze job als Facility Coördinator is Hays opzoek naar iemand met een eerste relevante werkervaring als Facility assistent, met een grote IT affiniteit. Je communiceert perfect in het Engels en hebt een goede kennis van het Nederlands. Daarnaast ben je zelfstandig, organisatorisch en een echte teamplayer! Tenslotte ben je ook flexibel ingesteld en durf je initiatieven te nemen waar nodig

De arbeidsvoorwaarden

Het bedrijf biedt je een onmiddellijk vast contract aan met daarboven op nog extralegale voordelen zoals:

  • Aantrekkelijke verloning
  • Groeps- en hospitalisatieverzekering
  • Maaltijdcheques van 8 euro
  • 12 ADV-dagen
  • Thuiswerken

Je werkt in een vast urensysteem waarbij je start om 8 uur en eindigt om 16uur. Er is de mogelijkheid om 1 dag vanuit thuis te werken. Daarnaast heb je een bijkomende vergoeding van 144 euro en een terugbetaling van optische en medische kosten. Ook bieden ze eindejaarspremies en jaarlijkse bonussen aan met de kans op salarisverhoging. Verder zijn er tal van doorgroeimogelijkheden beschikbaar. Tot slot, heb je recht op 20 wettelijke verlofdagen met daarbovenop nog eens 12 adv-dagen.

Solliciteer direct op deze vacature

Heb je interesse in deze job als facility coördinator voor een internationaal bedrijf uit Vilvoorde? Solliciteer dan zeker via deze onderstaande knop. Voor andere jobs binnen Office Support kan je contact opnemen met Olivia van Soest van Hays Diegem.

#1096395
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
CDI
Secteur
Energy, Utilities & Mining
Lieu
Vilvoorde
Spécialité
Office Administration
Salaire
Aantrekkelijk salarispakket met extralegale voordelen
Réf. :
1096395

Contacter un consultant

Contactez Olivia Van Soest, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Diegem
Hays Diegem,, Culliganlaan 2A

Téléphone: 022066842

Emplois similaires à Facility Coördinator

  • FACILITY COORDINATOR

    Regio Bornem | Facility Coördinator | Nederlands - Engels | Logistieke sector
    Bornem2700 -3500 euro Bruto obv ervaring + extralegale voordelen
  • FACILITY COÖRDINATOR (technisch en bouwkundig onderhoud)

    Facility Coördinator | Oost-Vlaanderen | Ervaring in projectmanagement of facility | Bouw en techniek
    GentAfhankelijjk van profiel
  • CUSTOMER SERVICE (NL-ENG) VAST CONTRACT

    Diegem | Customer Service | NL-ENG | 12 ADV dagen | Internationale werkomgeving | Vast contract
    DiegemAantrekkelijk salarispakket met extralegale voordelen
  • Office Management

    Bruxelles | Executive Assistant | Finance | CDI | Fr/Nl/ANGL
    BrusselsSalaire attractif complété par des avantages extra-légaux
  • Zelfstandig kantoorhouder

    Vlaams-Brabant | Zelfstandig bankagent | Kantoorhouder | Bankervaring geen must | Commercieel | Leiding
    BrusselsZelfstandig statuut