Over de organisatie
Deze dienstverlener biedt verschillende vormen van zorg aan in gans Vlaanderen en Brussel. De centrale diensten situeren zich vooral in Gent. Verder is er een netwerk van vele kantoren, verblijven en winkels, elk met hun eigen expertise. Met de hele groep trachtten ze hun klanten te ondersteunen voor een kwalitatief leven in de brede zin.
Jouw nieuwe functie
Als Facility Officer werk je vanuit Gent en ben je concreet bezig met:
Attesteringen en keuringen voor heel het patrimonium opvolgen en organiseren. Dat gaat over liften, elektriciteit, brandveiligheid, enz.
Je houdt contact met interne en externe stakeholders om dit goed te organiseren
Jij volgt op wanneer welke keuring moet ingepland worden en je houdt de overkoepelende planning bij
Rechtstreeks de techniekers en klusjesmannen aansturen is niet jouw verantwoordelijkheid
Wanneer echter bepaalde zaken of problemen blijven terugkomen, bepaalde keuringen blijven mislopen, dan detecteer jij deze trends
Je volgt dus opmerkingen op uit keuringen en initieert gepaste acties
Je durft met initiatieven komen
De goede werking van het nieuwe FMIS-systeem hou je in de gaten – d.w.z. tickets bekijken, nadenken over optimalisaties om door te geven aan IT, enz.
Jouw profiel
We zijn voor deze functie op zoek naar een Bachelor of Master in een algemene of technische richting. Een bachelor facility management is uiteraard een interessant diploma. Minimum een eerste ervaring is een must. Er kan opleiding voorzien worden, maar iemand die pas van school komt zal niet de nodige ondersteuning kunnen krijgen van 0. Je bent iemand die zelfredzaam is maar tegelijk goed in team kan werken. Je durft mee te denken na je inwerkperiode en zaken in gang zetten.
De arbeidsvoorwaarden
Je komt terecht in een open bedrijf met veel aandacht voor het welzijn van medewerkers. De waarden die ze willen uitdragen zijn: luisteren, eenvoud en durven anders zijn. Er lagen en liggen heel wat uitdagingen op de plank om alles efficiënter te laten verlopen dus met die groeipijnen moet je kunnen omgaan. Je werkt mee aan het wegwerken ervan. Je krijgt, naast een interessant brutoloon, ook maaltijdcheques, gsm-abonnement, CAO90, tussenkomst in de zorgaansluiting + gezin, hospitalisatieverzekering, tandverzekering, groepsverzekering, cafetariaplan en 3 extra verlofdagen bovenop de 12 ADV dagen en het wettelijk verlof. Er wordt ook een bedrijfswagen voorzien. Je kan van thuis werken, maar op het kantoor aanwezig zijn heeft natuurlijk zijn voordelen, zeker in deze rol.
Solliciteer direct op deze vacature
Wil je verdere inlichtingen over deze functie Facility officer in de zorgsector? Neem dan contact op met Jonas Deschamps van Hays Construction Kortrijk op het nummer 0498 17 66 79 of solliciteer online.
Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden.
Téléphone: 0498 17 66 79
Numéro d'agrément
VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35
Brussels n° 00322-406-20121217