FACILITY OFFICER KINDERDAGVERBLIJVEN

Zorgsector kant bouwheer | Heel goeie kennis Excel | Firmawagen in pakket | Ref. 1110646

Over de organisatie

Deze dienstverlener biedt verschillende vormen van zorg aan in gans Vlaanderen en Brussel. De centrale diensten situeren zich vooral in Gent. Verder is er een netwerk van vele kantoren, verblijven en winkels, elk met hun eigen expertise. Met de hele groep trachtten ze hun klanten te ondersteunen voor een kwalitatief leven in de brede zin.

Jouw nieuwe functie

Als Facility Officer werk je vanuit Gent en ben je concreet bezig met:

  • Attesteringen en keuringen voor heel het patrimonium opvolgen en organiseren. Dat gaat over liften, elektriciteit, brandveiligheid, enz.

  • Je houdt contact met interne en externe stakeholders om dit goed te organiseren

  • Jij volgt op wanneer welke keuring moet ingepland worden en je houdt de overkoepelende planning bij

  • Rechtstreeks de techniekers en klusjesmannen aansturen is niet jouw verantwoordelijkheid

  • Wanneer echter bepaalde zaken of problemen blijven terugkomen, bepaalde keuringen blijven mislopen, dan detecteer jij deze trends

  • Je volgt dus opmerkingen op uit keuringen en initieert gepaste acties

  • Je durft met initiatieven komen

  • De goede werking van het nieuwe FMIS-systeem hou je in de gaten – d.w.z. tickets bekijken, nadenken over optimalisaties om door te geven aan IT, enz.

Jouw profiel

We zijn voor deze functie op zoek naar een Bachelor of Master in een algemene of technische richting. Een bachelor facility management is uiteraard een interessant diploma. Minimum een eerste ervaring is een must. Er kan opleiding voorzien worden, maar iemand die pas van school komt zal niet de nodige ondersteuning kunnen krijgen van 0. Je bent iemand die zelfredzaam is maar tegelijk goed in team kan werken. Je durft mee te denken na je inwerkperiode en zaken in gang zetten.

De arbeidsvoorwaarden

Je komt terecht in een open bedrijf met veel aandacht voor het welzijn van medewerkers. De waarden die ze willen uitdragen zijn: luisteren, eenvoud en durven anders zijn. Er lagen en liggen heel wat uitdagingen op de plank om alles efficiënter te laten verlopen dus met die groeipijnen moet je kunnen omgaan. Je werkt mee aan het wegwerken ervan. Je krijgt, naast een interessant brutoloon, ook maaltijdcheques, gsm-abonnement, CAO90, tussenkomst in de zorgaansluiting + gezin, hospitalisatieverzekering, tandverzekering, groepsverzekering, cafetariaplan en 3 extra verlofdagen bovenop de 12 ADV dagen en het wettelijk verlof. Er wordt ook een bedrijfswagen voorzien. Je kan van thuis werken, maar op het kantoor aanwezig zijn heeft natuurlijk zijn voordelen, zeker in deze rol.

Solliciteer direct op deze vacature

Wil je verdere inlichtingen over deze functie Facility officer in de zorgsector? Neem dan contact op met Jonas Deschamps van Hays Construction Kortrijk op het nummer 0498 17 66 79 of solliciteer online.

Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden.


#LI-DNI
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
CDI
Secteur
Construction
Lieu
Gent
Spécialité
Construction Management
Salaire
€3000 - €4500 + wagen en voordelen
Réf. :
1110646

Contacter un consultant

Contactez Jonas Deschamps, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Kortrijk
Hays Kortrijk, Brugsesteenweg 255

Téléphone: 0498 17 66 79

Numéro d'agrément 


VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35 


Brussels n° 00322-406-20121217