Facturatie Medewerker

Facturatie - 32-ADV dagen - Groeimogelijkheden - Bedrijfswagen na 5 jaar

Over de organisatie

Onze klant is een dynamisch bedrijf dat sinds 2012 actief is in de dienstverlening rond afvalbeheer en logistiek. Met meer dan 100 medewerkers en een uitgebreid wagenpark verzorgen zij dagelijks een efficiënte en milieuvriendelijke service voor duizenden kmo’s in Vlaanderen.
Dankzij hun decentrale structuur kunnen ze snel schakelen en een flexibele dienstverlening garanderen. De afgelopen jaren werden ze erkend als een van de snelst groeiende ondernemingen in hun sector. Hun ambitie? Verder groeien en de regio uitbreiden.

Jouw nieuwe functie

Als Administratief Medewerker Facturatiedienst krijg je een gevarieerd takenpakket:
  • Administratieve orderverwerking
  • Controle van facturen
  • Opmaken van creditnota’s
  • Matching van inkomende facturatie vanuit onderaannemers
  • Rekening houden met specifieke facturatievereisten van klantenaccounts
  • Telefonisch en per mail contact met klanten en onderaannemers
Het takenpakket is uitgebreid en biedt voldoende uitdagingen voor de toekomst.

Jouw profiel

Om in aanmerking te komen voor deze functie beschik je over:
  • Een hands-on mentaliteit en positieve mindset
  • Basiskennis van boekhouding
  • Minstens een eerste ervaring op een facturatiedienst
  • Vlotte kennis van het Nederlands, en je kan je behelpen in het Engels en Frans
  • Goede kennis van Office 365 (Outlook, Excel, Teams, Word); ervaring met Business Central is een pluspunt
  • Analytisch inzicht en het vermogen om verbanden te leggen
  • Leergierigheid en interesse in de sector

De arbeidsvoorwaarden

Onze klant biedt jou een voltijdse functie van 39 uur per week met een aantrekkelijk loonpakket afhankelijk van ervaring. Het brutoloon is afhankelijk van jouw ervaring en wordt aangevuld met maaltijdcheques van €8 per gewerkte dag. Daarnaast ontvang je jaarlijks ecocheques ter waarde van €250 en kan je rekenen op een woon-werkvergoeding of een fietsvergoeding. Wanneer je vijf jaar in dienst bent, komt daar bovendien een bedrijfswagen bij. Verder voorzien we een groepsverzekering en een 13de maand, zodat je een mooi totaalpakket hebt. Ook krijg je een laptop ter beschikking en geniet je van een uitgebreid verlofstelsel met 20 vakantiedagen, aangevuld met 12 ADV-dagen en 4 sectordagen die je vrij kan opnemen.


Solliciteer direct op deze vacature

Ben jij de ideale kandidaat voor deze functie? Solliciteer dan vandaag nog via de button of neem contact op met onze consultant voor meer informatie.

Heb je interesse in deze job? Solliciteer dan snel online en stuur ons je cv, of bel ons op voor meer informatie.

Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden.


#LI-DNI
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
CDD (option CDI)
Secteur
Other
Lieu
Dessel
Spécialité
Accounting support
Salaire
Bruto €2500 - €3500
Réf. :
1110486

Contacter un consultant

Contactez Jasper Gerits, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Antwerp
Hays Antwerp, Noordersingel 23 C4

Téléphone: 0477 34 94 33

Numéro d'agrément 


VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35 


Brussels n° 00322-406-20121217 

Emplois similaires à Facturatie Medewerker

  • Medewerker Facturatie

    Kontich | Facturatie | 12 adv-dagen | Thuiswerk | Groeimogelijkheden
    Kontich€ 2200 - € 3400 bruto/maand
  • Administratief medewerker service en facturatie

    Regio Kontich | Allround support service-afdeling | Internationale speler | Fulltime | 9 ADV-dagen | Nederland
    KontichMarktconform brutosalaris met extralegale voordelen
  • Administratief medewerker

    Administratie | Vast | Klantencontact | Milieu | Groeiend bedrijf | 1110095
    WevelgemMooie verloning (€ 2600 - € 3000)
  • Administratief Medewerker Finance

    Menen | Finance | Administratie | Facturatie | Orders | 1109953
    Menen€ 3000 - € 3500 bruto/maand + extralegale voordelen en 9 adv-dagen
  • Backoffice medewerker spare parts NL/FR

    Kontich | Offertes spare parts + orderverwerking a-z | Internationaal technisch bedrijf | 12 ADV-dagen | FT
    Kontich2500 - 3500 + voordelen