Financieel Administratief Bediende

Zwijndrecht | Financieel Administratief Bediende | Dynamisch team | 1105961
Hays Recruitment is op zoek naar een Financieel Administratief Medewerker voor onze klant, een creatief bedrijf in volle expansie. Ben jij klaar om deel uit te maken van een dynamisch team? Lees dan verder!

Jouw nieuwe functie
Als Financieel Medewerker ben je verantwoordelijk voor het nauwkeurig en efficiënt beheren van financiële administratie en facturatie. Met jouw oog voor detail zorg je ervoor dat alle financiële processen soepel verlopen. Jouw taken:
  • Correct opmaken, verwerken en opvolgen van facturen.
  • Onderhouden van klantgegevens en contactinformatie.
  • Beantwoorden van vragen van klanten over facturen en betalingen.
  • Opvolgen van betalingen en tijdige herinnering van openstaande facturen.
  • Boeken en verwerken van aankoop- en verkoopfacturen, evenals bank- en kastverrichtingen.
  • Voorbereiden van btw-aangiftes en andere administratieve taken.
  • Nauw samenwerken met collega’s van verschillende afdelingen.
  • Ondersteuning bieden bij ad hoc administratieve taken.

Jouw profiel
Voor deze positie zoeken we een proactieve kandidaat met een dynamische en vlotte persoonlijkheid die nauwkeurig en georganiseerd is.
  • Minstens een eerste ervaring in een administratieve rol.
  • Ervaring of affiniteit met finance of boekhouding is een plus.
  • Nauwkeurig, goed georganiseerd en oog voor detail.
  • Goede kennis van Excel.
  • Communicatief sterk en zelfstandig kunnen werken.
  • Sterk teamspeler die collega’s bijspringt waar nodig.
  • Nederlandstalig met goede kennis van Engels, kennis van Frans is een plus.

Over de organisatie
Onze klant is een creatief bedrijf in volle expansie, deel uitmakend van een internationale groep maar met de sfeer van een kleine familie. Je komt terecht in een multiculturele, hippe omgeving met een vrije en dynamische sfeer.
  • Hoofdkantoor in Burcht, bij Antwerpen.
  • Vlot bereikbaar met het openbaar vervoer, op wandelafstand van 15 minuten van het bus- of treinstation.

De arbeidsvoorwaarden
Onze klant biedt jou:
  • Een hecht finance team waar je kan genieten van uitgebreide opleiding en coaching on the job.
  • Een interim met optie vast contract.
  • 39-uren week met flexibele opstart- en einduren.
  • 9 extra vakantiedagen bovenop de 20 wettelijke verlofdagen.
  • Een weekje vakantie tussen Kerst en Nieuwjaar.
  • Mooi loon met extralegale voordelen, zoals maaltijdcheques, team incentive, groeps- en hospitalisatieverzekering.
  • Mogelijkheid tot een bedrijfswagen na 2 jaar in dienst, of meteen bij de start als je er al een hebt.

Solliciteer direct op deze vacature
Heb je interesse in deze leuke vacature? Stuur je CV naar jasper.gerits@hays.com.

#LI-DNI
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
CDI
Secteur
Banking & Financial Services
Lieu
Zwijndrecht
Spécialité
Accounting support
Salaire
€2000-€3000 bruto
Réf. :
1105961

Contacter un consultant

Contactez Jasper Gerits, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Antwerp
Hays Antwerp, Noordersingel 23 C4

Téléphone: 0477 34 94 33

Numéro d'agrément 


VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35 


Brussels n° 00322-406-20121217 

Emplois similaires à Financieel Administratief Bediende

  • Logistiek Administratief Assistent

    Puurs | Logistiek Administratief Assistent | Administratie | Nederlands/Engels | Communicatie | Punctueel
    PuursLoon volgens barema's
  • Commercieel Administratief Medewerker Lier

    Lier | Commercieel Administratief Medewerker | Dossierbeheer a-z | Fulltime | Down-to-earth bedrijfscultuur
    Lier€2600-€3600 bruto + extralegale voordelen
  • Backoffice medewerker

    Antwerpen | Backoffice | Administratie | Stabiele speler | Gevarieerd takenpakket | 1107656
    Antwerpen€2500-€3800 bruto + extralegale voordelen
  • Administratief medewerker met technische affiniteit NL/FR

    Mechelen | Administratie + technische ondersteuning | NL + FR | 32 verlofdagen | 1107750
    Mechelen€2900 - €3900 bruto + voordelen
  • Commercieel administratief medewerker interieursector NL/FR

    Mechelen | Administratie | Offertes & orderverwerking | NL & FR | Interieur | 1105328
    Mechelen2800 - 3600 bruto + voordelen