Je nieuwe functieVoor onze klant in
Strombeek-Bever is Hays op zoek naar een
Financieel Administratief Bediende. In deze functie ben je samen met een andere collega verantwoordelijk voor de boekhouding van a-Z.
Zo zal je zowel inkoop -als verkoopfacturen en maandelijkse afschrijvingen inboeken. Daarnaast volg je verlofaanvragen op en rapporteer je de omzet nauwgezet. Tot slot, zal je op drukke momenten de telefonische oproepen behandelen en behoort credit collection ook tot jouw takenpakket.
Jouw profiel- Je kan perfect communiceren zowel in het Nederlands als het Frans en hebt een goede kennis van het Engels
- Bij voorkeur heb je al een eerste ervaring binnen boekhouding of een boekhoudkundig diploma op zak met relevante studentenjobs/ Stages
- Je bent administratief sterk en kan je makkelijk aanpassen aan nieuwe systemen
De arbeidsvoorwaardenOnze klant biedt een
aantrekkelijk salarispakket met extralegale voordelen aan:
- Maaltijdcheques van 8 euro/ dag
- Woon-werkvergoeding
- Hospitalisatie -en groepsverzekering
Je werkt in een
40 uren week, waardoor je
12 ADV dagen hebt. Een dag begint om 8 uur en eindigt om 17 uur. Het bedrijf sluit in de week van 21/07 en tussen Kerst en Nieuwjaar.
Thuiswerk is mogelijk na een inwerkperiode.
Over de organisatieJe komt terecht in een
moderne omgeving met
ruimte voor flexibiliteit gelegen in
Strombeek-Bever. Onze klant staat bekend voor hun
open sfeer en efficiënte communicatie. Tot slot, wordt een
snelle opstart voorzien!
De volgende stap
Interesse in deze job voor een bedrijf uit regio Strombeek-Bever? Solliciteer dan zeker via deze onderstaande knop.
Voor andere jobs binnen Office Support kan je contact opnemen met Olivia van Soest van Hays Brussel.
#LI-DNI